~47~

4.3K 245 342
                                    

Kiedy rozmawia o tobie z innymi

Mark
Siedział w pokoju wypoczynkowym w swojej wytwórni, razem z kilkoma kolegami.
– Ta dziewczyna, co do ciebie przychodziła, to twoja laska?
– C-co?
– No ta, jak jej było...
– [T.I]?
– O! No!
– W sumie już nie wiem...
– Jak to? – zaśmiał się jeden z nich.
– To... Bliska przyjaciółka, po prostu.

// Na stos z tobą śmieciu wrr

Renjun
Siedział razem z Jeno w work roomie. Bazgrolił coś w swoim notesie, kiedy nagle jego kolega mu go wyrwał.
– Ejj!
– Hmm co my tu mamy – zaczął przeglądać wszystkie obrazki i natrafił na rysunek przedstawiający ciebie – ale ładna, to twoja dziewczyna?
– C-co?
– No odpowiedz...
– Przyjaciółka – powiedział wzdychając i wyrwał mu swój notes , po czym wrócił do kończenia rysunku.

// Weź się zabij wrrrr

Jeno
Był razem z Jaeminem w sali tanecznej. Kolega wyrwał mu telefon z ręki i zaczął przeglądać jego galerię. Natrafił na wasze wspólne zdjęcie, gdzie całujesz go w polik.
– Twoja dziewczyna?
– Tak... Tak jakby.
– Oh, okej – powiedział i oddał mu urządzenie dźgając go w brzuch.

// Tak jakby?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Haechan
Chłopak siedział przy stole na stołówce w wytwórni i bazgrolił coś na kartce z tekstem. Podszedł do niego Mark.
– [T.I]? Któż to taki? – przeczytał twoje imię nabazgralone wszędzie na kartce.
– Nikt ważny – szybko schował kartkę i sprzedał koledze kuksańca.

// No chyba cię coś jebło.

Jaemin
Ten był razem z YoonJi u siebie w domu. Siedzieli w salonie. Nagle dziewczyna poruszyła twój temat.
– Dalej z nią chodzisz?
– To skomplikowane...
– Zerwaliście?
– Nie... Jeszcze nie...
– Jeszcze – pomyślała i uśmiechnęła się do niego delikatnie.

// A zajebac ci kmieciu?

Chenle
Chłopak był razem z Jisungiem w studiu i czekali na swojego trenera.
– Ty masz dziewczynę? – spytał młodszy.
– C-co? J-ja? – zastanawiał się przez chwilę co odpowiedzieć – n-nie – uśmiechnął się blado i odwrócił wzrok.

// TY DELFINIE GŁUPI

Jisung
Ten siedział z Taeyongiem. Starszy spytał go po chwili rozmowy.
– A nasz najmłodszy towarzysz ma kogoś?
– J-ja? Nieee – wymusił uśmiech.
– To dobrze, bo podobasz się komuś z naszej wytwórni – mrugnął, a młody otworzył szeroko oczy.

// TY PŁODZIE JAK MOGŁEŚ

~*~*~*~*~
nIESPODZIANKA !!!1!11

DZISIAJ MOŻE DODAM DWA ROZDZIAŁY, ŻEBY PRZYSPIESZYĆ PROCES ZABIJANIA WAS I JESZCZE, BO CZUJĘ SIĘ SAMOTNA, BO MOI ZNAJOMI MAJĄ MNIE GDZIEŚ!!!!

PAMIĘTAJCIE O ROZDZIALE 50.

POWODZENIA.

A TERAZ.

IDĘ JEŚĆ 

JUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Okej, a teraz serio chciałabym Was przeprosić za najbliższe rozdziały, są smutne, ale nie zawsze w życiu jest kolorowo, prawda?
181015

Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz