Kiedy jesteś świadkiem gay moment
Mark
Chłopaki mieli właśnie live. Kiedy tylko wyświetliło ci się powiadomienie, niemal od razu włączyłaś vlive i zaczęłaś oglądać. Uwielbiałaś widzieć uśmiech Marka, zawsze cię uspokajał i poprawiał humor. W międzyczasie robiłaś lekcje, dlatego tylko czasami spoglądałaś na ekran telefonu. Kiedy skończyłaś kolejne zadanie, przeniosłaś wzrok na telefon i akurat wtedy Mark i Haechan przytulali się do siebie i szeptali coś na ucho. Po chwili Donghyuck nachylił się, by sprzedać twojemu chłopakowi całusa, ale ten szybko odwrócił twarz. Zacisnęłaś pieści i zmarszczyłaś brwi.
– So close – wyszeptałaś i wyłączyłaś live.Renjun
Zauważyłaś filmik, na którym Haechan i Mark musieli opuścić wytwórnię na jakiś czas, gdyż mieli bardzo ważne egzaminy w szkole. Kiedy Donghyuck wyszedł, zauważyłaś, że Renjun zmierza w jego stronę. „Pewnie się przytulą na pożegnanie" - pomyślałaś, po czym twój chłopak dosłownie rzucił się na Hyucka i zaczął cmokać jego polik. Otworzyłaś szeroko oczy i przełknęłaś głośno ślinę.
– Nawet mnie tak nigdy nie żegnał – podsumowałaś, odstawiając telefon i rzucając się na poduszkę.Jeno
Na kanał SMTOWN wszedł właśnie filmik, jak chłopcy wracali z Los Angeles. Byłaś podekscytowana, bo pomimo, że chłopcy już dawno wrócili, znów czułaś tę tęsknotę. Kiedy Jeno żegnał się już z widzami, nagle Jaemin odliczył i po chwili cmoknął polik twojego chłopaka. Po tym kamera skierowała się na Chenle, którego mina była podobna do tej twojej. No niby okej, to po prostu dla widowni, ale zastanawiało cię jedno - dlaczego ci o tym nawet nie wspomniał?Haechan
Oglądałaś jakiś ich stary występ. Wbiłaś wzrok w ekran i rozemocjonowana śledziłaś każdy ruch Donghyucka. Wyglądali tak cudownie, że fangirl sam wkradł ci się do serca i zaczął wywoływać u ciebie przyjemne mrowienie w podbrzuszu. Kiedy w końcu skończyli, ujrzałaś, że Mark podszedł do Hyucka i rzucił mu się na szyję. Wszystko byłoby okej, gdyby nie fakt, że stykali się nosami. Zacisnęłaś rękę na kołdrze i zmarszczyłaś brwi.
– Tylko to zrób... – warknęłaś, lecz po chwili nieznacznie się od siebie oddalili, na co odetchnęłaś z ulgą.Jaemin
Oglądałaś live, podczas którego Jaemin, Jungwoo, Kun i Chenle próbowali coś ugotować. Jaemin wyglądał tak dobrze, że nie mogłaś oderwać od niego wzroku. Zastanawiałaś się, co by zrobił, gdybyś akurat wtedy do niego zadzwoniła. Już miałaś iść po telefon (oglądałaś na laptopie), gdy nagle do Jaemina ktoś zadzwonił. Jak się okazało, był to Jeno. Przez całą rozmowę się przekomarzali i coś tam do siebie mówili, gdy nagle nastał moment, w którym Jaemin powiedział Jeno, że go kocha.
– Wow najpierw mu obiecuje, że ugotuje mu, gdy będą sami, a teraz wyznaje miłość – zmarszczyłaś brwi – nawet mi tak nie mówił – przewróciłaś oczami na swój atak zazdrości, po czym uznałaś, że to pewnie normalne, co nie?Chenle i Jisung
Byłaś maniaczką oglądania vlive, był to już któryś live z kolei, ale tym razem były to dreamki. Na początku każdy wszedł, trzymając się za ręce i w sumie okej, byłoby to normalne, gdyby nie to, że gdy wszyscy już puścili swoje dłonie, Chenle i Jisung dalej się za nie trzymali. To było dość dziwne.~*~*~*~*~*~
Zastanawiałam się, czy wstawić dzisiaj rozdział, czy nie, ale stwierdziłam, że i tak to zrobię.🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Mam nadzieję, że Wam się podoba
❤️
CZYTASZ
Reakcje NCT Dream
Random[ZAWIESZONE] Tak jak w tytule, reakcje zespołu NCT Dream ❤ #20 w Losowo - 27.03.2018 #10 w Losowo - 31.03.2018 #9 w Losowo - 31.03.2018 #7 w Losowo - 06.04.2018 #4 w Losowo - 14.04.2018 Dziękuję kochani ❤❣