~108~

3.3K 171 221
                                    

Kiedy się kłócicie

Mark
Chciałaś spędzić czas ze swoim chłopakiem, ale tego dnia Mark miał jakiś okres i nic mu nie pasowało. Wściekałaś się na jego marudzenie. W końcu, kiedy po raz stu dwudziesty siódmy odmówił ci, na zaproponowane danie, nie wytrzymałaś.
– DO CHOLERY JASNEJ – krzyknęłaś – KSIĄŻĘ MI SIĘ TRAFIŁ.
– O co ci chodzi? – fuknął obrażony.
– O TO, ŻE NIC CI NIE PASUJE – skrzyżowałaś ręce – w takim razie, niech Donghyuck ci ugotuje – prychnęłaś i odwróciłaś się na pięcie.
– nIE NIE, KSIĘŻNICZKO, NIE OBRAŻAJ SIĘ – momentalnie złapał cię za rękę i przyciągnął do siebie – wszystko, tylko nie Donghyuck w kuchni, jeszcze lubię nasze ścierki.
Zaśmiałaś się i potaknęłaś, po czym poszliście do kuchni zrobić coś do jedzenia.

Zaśmiałaś się i potaknęłaś, po czym poszliście do kuchni zrobić coś do jedzenia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Renjun
Tego dnia chłopak był nie w sosie. Zaprosiłaś go do siebie, ale kiedy wszedł do twojego pokoju i potknął się o zeszyty na podłodze, wściekł się.
– [T.I]! Do cholery, mogłabyś tu w końcu posprzątać! – krzyknął.
– Wypraszam sobie? Tu jest czysto.
– To kup sobie okulary, bo słabo widzisz – prychnął rozwścieczony i wstał z podłogi.
– Zawsze możesz wyjść, nikt ci nie każe u mnie nocować – wzruszyłaś ramionami i wyrzuciłaś jego torbę z ubraniami za drzwi.
– No ej... Skarbie nie bądź taka – powiedział uroczo i szybko cię pocałował w polik – jest tu bardzo czysto!

JenoUznałaś, że skoro chłopak już wydoroślał, czas posprzątać wszystkie zabawki i dziecinne rzeczy, jak plecak w minionki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jeno
Uznałaś, że skoro chłopak już wydoroślał, czas posprzątać wszystkie zabawki i dziecinne rzeczy, jak plecak w minionki. Jednak chłopakowi się to nie podobało i ciągle mówił, że nie możecie wyrzucać tych rzeczy.
– Jeno, ogarnij się, zabrałeś wszystkie miśki z worka – skrzyżowałaś ręce.
Chłopak uniósł jedną brew i oddał ci jednego misia z dziesięciu. Westchnęłaś i zabrałaś wszystkie pluszaki z uścisku chłopaka, po czym wrzuciłaś je do worka.
– TY ZWYROLU, TO MOJA PAMIĄTKA PO BABCI!
– Ona dalej żyje Jeno.
– NO I CO, ALE MIESZKA DALEKO.
– Dwie przecznice stąd – westchnęłaś.
– T-TY... NIE ODZYWAM SIĘ DO CIEBIE!
Zaśmiałaś się i wyrzuciłaś worek za drzwi. Widząc wzrok chłopaka przytuliłaś go, ale ten szybko cię odepchnął.
– W takim razie musisz wytrzymać bez pluszaków i moich czułości – wzruszyłaś ramionami i ruszyłaś w stronę wyjścia, ale nim zdążyłaś przekroczyć próg, Jeno szybko złapał cię w pasie i przyciągnął do przytulasa.
– Teraz to ty będziesz moją przytulanką – powiedział z uśmiechem.

Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz