~86~

2.3K 189 42
                                    

Haechan
Jego ojciec ma problemy z alkoholem. Kiedy jeszcze żyli razem, bił i poniżał go. Gdy wraz z matką od niego odeszli, zaczął ich nachodzić i wszczynać awantury. Jego mama, pod presją, zaczęła wyżywać się na synu, aż w końcu znalazła partnera i coraz rzadziej przychodziła do domu, a coraz więcej czasu spędzała z tym właśnie mężczyzną. Donghyuck bywał sam. Bardzo często nie miał nic do jedzenia. Zazwyczaj nocował u kolegów, lub w jakichś zaułkach na dworze, gdzie nikt nie chodził. Nie chciał wracać do domu, bo tam zostałby sam z atakującym go ojcem, którego się bał. Nie chciał być jak ten, który zniszczył jemu i jego matce życie, ale coraz częściej zachowywał się właśnie jak on. Nieraz Hyuck chciał odejść od reader, by jej nie ranić i nie niszczyć jej życia. Jego samoocena, nawet nie można powiedzieć, że jest równa zera, bo jest na minusie. Uważa się za śmiecia.  U nikogo nigdy nie miał i nie ma wsparcia. Jego matka nie popierała jego pójścia na przesłuchanie, właśnie dlatego chłopak tak się opierał temu. Kobieta nawet nie wie, że się dostał, bo Haechan okłamuje ją, że wciąż chodzi do szkoły. W zasadzie nie do końca to robi, bo jego matka jest w domu raz na kilka dni, tydzień, lub nawet parę tygodni. Chłopak miewa ataki paniki, które u niego objawiają się najczęściej agresją. Stara się z tym walczyć.

Ogólna ilość problemów: 13

Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz