~63~

4.3K 228 697
                                    

Kiedy za sobą tęsknicie

Mark stan
Leżałaś na łóżku i oglądałaś zdjęcia z Markiem. Coraz bardziej kłuło cię serce. Nie wiedziałaś co się dzieje, ale w końcu zrozumiałaś. Wciąż go kochałaś. Chciałaś do niego wrócić, mocno go przytulić i nigdy więcej nie wypuszczać z ramion, ale nie byłaś pewna, czy on tego też chce. Z drugiej strony... Jeonghan. Co do niego czujesz? Sama nie wiedziałaś.

Mark
Chłopak tęsknił za tobą od pierwszego dnia zerwania. Wciąż cię mocno kochał, ale był pewny, że ty już tego nie czujesz.

Mark

czy

Jeonghan

Renjun stan
Siedziałaś na łóżku Johnnego i czekałaś na niego. Ten był w kuchni i szykował wam coś do jedzenia. Wtedy właśnie przypomniały ci się rysunki, które wypadły z notesu Renjuna. To byliście wy. To napewno byliście wy. Te wszystkie sytuacje, które przeżyliście. Wzruszyłaś się i zacisnęłaś rękę na kołdrze. Kochałaś go tak mocno, że mogłabyś rzucić wszystko i do niego pobiec. Byłaś pewna, że on czuje to samo. Szybko wstałaś i wyszłaś z pokoju Johnnego. Zeszłaś do kuchni i ujrzałaś uśmiechniętego chłopaka. Nie byłaś pewna co do niego czujesz. Dlaczego to wszystko musi być takie trudne?

Renjun
Kochał cię tak mocno, że był gotów zrezygnować z wytwórni. Codziennie malował wasze wspólne chwile i za każdym razem mocno płakał.

Renjun

czy

Johnny

Jeno stan
Siedziałaś przy fontannie, tak jak wcześniej. Przypomniał ci się uśmiech Jeno. Chciałaś go tak mocno przytulić. Zależało mu. Naprawdę mu zależało. Z oczy poleciały ci łzy. Kochasz go, ale co z Hansolem?

Jeno
Chłopak siedział i analizował wszystko co się ostatnio działo. Nie dostałaś listów, ale odpisałaś na nie. Chłopak szybko wyciągnął zeszyt, w którym zapisywałaś mu zdania po polsku i ich tłumaczenie. Porównał pismo z zeszytu, do tego ze zgiętej kartki. Było całkowicie inne. Poza tym skąd Raemi, bez czytania listu, wiedziała, że było tam napisane, że nic dla ciebie nie znaczył. Wszystko się wyjaśniło. Kochałaś go. On ciebie również. Zacisnął mocno ręce i wyszedł z pokoju.

Jeno

czy

Hansol

Haechan stan
Siedziałaś w parku, na waszej ulubionej ławce. Bawiłaś się palcami i myślałaś o swoim byłym chłopaku. Minęły już dwa tygodnie. Czy on dalej cię kochł? Czy dalej czuł to samo? A ty? Dalej go kochałaś? Kiedy o nim myślałaś, czułaś takie cudne uczucie w brzuchu. Nie chciałaś żeby to przestawało. Tak. Zdecydowanie go kochałaś. Ale, ale co będzie z tobą i Mingyu?

Haechan
Ten ciągle o tobie myślał. Na każdej jego kartce znajdowało się twoje imię. Nie wierzył w to, że wciąż możesz go kochać. To niemożliwe. Prawda?

Haechan

czy

Mingyu

Jaemin stan
Po udanej wycieczce rowerowej, chłopak odprowadził cię do domu. Usiadłaś na swoim łóżku i zakopałaś się pod kołdrą. Miałaś ochotę przytulić chłopaka jak najmocniej umiałaś. Ale, co z Hoshim?

Jaemin
Kiedy zaczęliście rozmawiać, znów odzyskał nadzieję, że może go kochasz. On wciąż był do ciebie przywiązany. Czuł to samo, co po raz pierwszy, gdy cię ujrzał. Chciał być z tobą i tylko z tobą.

Jaemin

czy

Hoshi

Chenle stan
Siedziałaś w ogrodzie i zastanawiałaś się nad tym, co się ostatnio u ciebie działo. Minghao był bardzo uroczy i kochany, ale Chenle... Co miałaś z tym wszystkim zrobić? Kogo kochałaś? Z kim chciałaś być?

Chenle
Kochał cię wciąż tak samo, nigdy nic się między wami nie zmieniło. Miał nadzieję, że ty czujesz to samo, ale po tym co zobaczył w pizzeri, stracił wszelką nadzieję. Codziennie płakał i starał się pozytywnie myśleć, ale wszystko przytłaczało go coraz mocniej.

Chenle

czy

Minghao

Jisung stan
Kochałaś Jisunga. Wszystko na to wskazywało. Chciałaś do niego wrócić. Ale co z Jisoo? On również jest kochany i troskliwy. Jest zabawny i uroczy. Kocha cię. Ty jego też. W takim razie. Kogo wybierzesz, skoro kochasz obu?

Jisung
Serio, już nie chce mi się pisać, któryś rozdział z rzędu, że ten płód kocha cię tak samo od początku i szaleje za tobą. Chce być z tobą do grobowej deski i codziennie o tobie myśli.

Jisung

czy

Joshua

~*~*~*~*~*~
Serio myślicie, że wezmę pod uwagę Wasze zdanie? XDDDDDDDDD

Teraz na serio nie wezmę XD^
181016

Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz