~42~

5K 265 318
                                    

Kiedy chcą iść o "krok dalej"

// XDDDDD HOLA HOLA, NIE TAK PRĘDKO MOI DRODZY - hinolowe z przyszłości

Mark
Razem z chłopakiem leżeliście na jego łóżku przytuleni. Ten gładził twoje włosy, a ty kreśliłaś kształty na jego klatce piersiowej. Mark delikatnie przysunął cię do siebie i pocałował cię w usta. Uśmiechnęłaś się lekko i oddałaś pocałunek. Chłopak usadowił cię na sobie i kontynuowaliście. Czułaś się naprawdę wspaniale. Nagle poczułaś, że ten wsunął rękę pod twoją koszulkę i zmierzał nią w stronę stanika. Gdy już go odnalazł, szybko go złapałaś za nadgarstek.
— Mark, nie — powiedziałaś odrywając się od niego.
— A-ale dlaczego — spojrzał na ciebie smutny, a ty z niego zeszłaś i usiadłaś na podłodze.

Renjun
Siedzieliście na sofie, chłopak całował cię w skroń i gładził wewnętrzną część twojego uda. Odwróciłaś wzrok i spojrzałaś mu w oczy, po czym złączyłaś wasze wargi w pocałunku. Jedną ręką złapałaś twarz chłopaka i gładziłaś jego polik.  Ten lekko się rozkręcił i przesunął rękę, którą trzymał na udzie, wyżej. Przymknęłaś oczy i znów oddałaś pocałunek, po czym ten znów przeniósł wyżej rękę. TAK wysoko, że oszołomiona lekko go odepchnęłaś i zabrałaś jego rękę.
— [T.I], p-przepraszam.
— Nie rób tak — podkuliłaś nogi.

Jeno
Siedzieliście na podłodze, gdy nagle Jeno przyciągnął cię do siebie i zaczął całować. Nie miałaś ochoty znów to robić, więc odsunęłaś twarz. Chłopak odebrał to jako zaproszenie i zaczął cmokać twoją szyję.
— Jeno... — westchnęłaś odsuwając się od niego.
Ten wsunął ręce pod twoją spódnicę, co cię zdenerwowało i mocno go odepchnęłaś.
— Jeno! — krzyknęłaś wstając.
— C-co się stało?
— Nie chcę! — powiedziałaś wychodząc z jego pokoju i kierując się w stronę wyjścia.

Haechan
Stałaś przy oknie, w kuchni chłopaka. Ten podszedł do ciebie i przytulił cię od tyłu. Przymknęłaś oczy i uśmiechnęłaś się. Donghyuck zaczął całować cię po szyi, a ty delikatnie westchnęłaś. Po chwili, Hyuck odwrócił cię i pocałował w usta. Chichotałaś co chwilę, aż nagle chłopak delikatnie pociągnął twoje spodnie. Szybko otworzyłaś ślepia i odepchnęłaś go lekko.
– Co jest? – spojrzał na ciebie zdziwiony.
– Nie – popatrzyłaś na niego krzyżując ręce.

Jaemin
Czekałaś pod jego drzwiami. Zadzwoniłaś raz jeszcze i w końcu ukazał ci się chłopak, który szybko wciągnął cię do środka. Zdziwiona spojrzałaś na niego, a ten przyciągnął cię do siebie i mocno pocałował. Oddałaś pocałunek, a ten pomógł ci ściągnąć płaszcz, nawet nie odrywając się od ciebie. Pokierował was w kierunku salonu, gdzie usiedliście na kanapie. Chłopak usadził cię na swoich kolanach, byłaś zszokowana. Ten wsunął ręce pod twoją koszulkę, a ty oszołomiona szybko z niego zeszłaś.
– Jaemin, co ty robisz? – otworzyłaś szeroko oczy i zmarszczyłaś brwi.
– J-ja – spojrzał na ciebie zdezorientowany, po czym wstał i poszedł do łazienki.  

Chenle
Siedzieliście u niego w ogrodzie. Nie było jego rodziców i uznaliście, że zrobicie sobie mały 'piknik'. Kiedy już zjedliście, chłopak przysunął się do ciebie i zaczął cię cmokać w szyję. Zachichotałaś lekko i odsunęłaś głowę tak, by dać mu dostęp. Chenle już od początku, zawsze był zbyt narwany. Zbyt szybki. Pociągnął cię, tak byś się położyła i znalazł się nad tobą. Zaczął cię całować w szyję, co cię odprężało, ale nie chciałaś się tak spieszyć z tym wszystkim. Twój ukochany zaczął schodzić coraz niżej, przez co się zestresowałaś i go odepchnęłaś.
– P-przepraszam – jęknął chowając twarze w dłoniach.  

Jisung
Drzemałaś sobie w jego objęciach. Nagle obudziło cię delikatne gilgotanie. Otworzyłaś oczy i ujrzałaś Jisunga, a bardziej jego czuprynę. Chłopak całował cię w szyję. Ten płód całował cię w szyję. Nie wiem do końca, czy naoglądał się filmów dla dorosłych i w prawdziwym życiu też mu się tego zachciało, ale byłaś strasznie zmęczona i nie miałaś najmniejszej ochoty na cokolwiek. Delikatnie go odepchnęłaś, a ten spojrzał na ciebie z grymasem.
– Kiedyś będziesz prosić!
– Nie martw się płodzie – odwróciłaś się na drugi bok, a temu zrzedła mina.

~*~*~*~*~
Wspominałam Wam, że lubię psuć niektóre rzeczy?

Zeszyty, kartki, długopisy, związki moich bohaterów i wiele innych.

Zgadnijcie, co za niedługo zepsuję?

Spoiler: zepsułam kapcia
181015

Reakcje NCT DreamOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz