Keyifli Okumalar Dilerim✨
Geldiğimiz yer beklediğim kadar şatafatlı bir yer değildi ancak içeride elit insanlar bulunduğunu anlamak çokta zor olmamıştı. Alaz ceketinin cebinden ufak bir kutu çıkarırken geldiğimiz yerin etrafına baktım ve kaçarken gizleneceğim çok bir yer olmadığını fark ettim.
"Al,tak hemen." dedi Alaz ve avucuma alyans bıraktı. Üzerinde birisinin özenle işlemiş gibi şekilleri vardı, çok güzeldi.Bir an için içimdeki o duygu yeniden baş kaldırdı ve Ares'le olan hayallarimi benden nefret eden bir adamla yaşadığımı iliklerime değin hissettim.
"Beğendin mi?"
Alaz'ın bakışları üzerimdeydi. Ne diyeceğimi bilemez halde yüzüne baktım ve derin bir nefes aldım,
"Hayır, bana acı vermekten başka işe yaramadı, yine başardın Elezer."dedikten sonra emniyet kemerimi çıkarıp arabadan indim. Alaz da inerken yanıma geldi ve eli avucuma kaydı ardından parmaklarımız kenetlendi. Ona bakarken yüzüme dahi bakmadan omuz silkti ve yürümeye başladı.
"Sakın bir hata yapayım deme." diyerek uyarıcı bir ses tonu kullandığında başımı sallamakla yetindim.
İçeri girdiğimizde birbirine karışmış parfümlerin ve kulak çınlatan yoğun uğultunun altında kalmış gibi hissettim. Kadınları incelerken önüme geçen bir çiftle kendime geldim ve bana gülümseyen kadına ifadesiz bir suratla baktım.
"Merhabalar Alaz Bey." dedi kadının yanındaki adam.
Alaz ona karşılık verirken bizi izleyen bir kadın merdivenlerin hemen yanında duruyordu ve neredeyse hiçbir yerini örtmeyen şarap renginde bir elbise giymişti. Fiziği güzeldi ancak yüzümün ondan daha güzel olduğunu iddia edebilirdim.
"Eşimle tanışın, Esila." dediğinde karşımdaki kadına geri döndüm ve hala gülümsüyor olduğunu görerek zoraki de olsa gülümsedim.
"Esila Elezer, güzelliğin nam salmıştı ancak ciddiye almamıştım..." dedi kadın elini uzatırken ve devam etti "..gözlerin çok güzelmiş." dediğinde renkli gözlerim aklıma düştü. Gökyüzü kadar güzel bir renge sahip olsalar da tutsaklığımın acısını en iyi onlar söylüyordu.
"Teşekkür ederim." dediğimde kadının elini bıraktım. Alaz'ın eli belimi bulurken rahatsız olduğumu belli ederek duruşumu dikleştirdim.
"Masaya gelsenize Alaz."
Az önceki kadın şimdi hemen yanımızdaydı ve beni görmezden geliyordu. Umurumda bile değildi çünkü Alaz'la aramızda ciddi bir şey yoktu. Onunla rekabet edecek değildim.
"Hayatım." dedi Alaz beni kendine çekip sıkıca kolunu sararken.
"Hadi masaya gidelim."
Kadının ölümcül bakışları beni bulurken gözlerimi devirerek Alaz'ın adımlarına ayak uydurdum. Elinde olsa beni öldürecekti sanki Alaz'ı seven daha kaç kadın vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA ADAM [BİTTİ]
General Fiction"Neden buradasınız ?"dedim tekrar ve sakin sakin elimi çantamın içerisine doğru hareketlendirdim. "Birisini öldürmek için gelmiştim." dediğinde sertçe yutkundum, elim hemen çantamın içerisinde durdu ve donup kaldım. Gözleri ağır ağır gözlerimden düş...