35 ❦ Acıya Uyanmak

5.9K 301 63
                                    

Keyifli Okumalar Dilerim ✨

Keyifli Okumalar Dilerim ✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

3 AY SONRA

Yitip giden bir ömrün ağrısı daha tam göğsümün üzerinde durduğunda, Alaz'ın avuçları arasında olan elimi bulmaya çalıştım fakat sanki bedenimde bir damla kan kalmamış gibi bütün vücudum uyuşmuştu.Ne zamandır bilincim kapalıydı, en son ne olmuştu hatırlamıyordum ve bu beni daha da derinlere iterek uyanmamı zorlaştırıyordu.

"Bahar geldi, sen bana gelmedin."

Alaz'ın buhranlı sesi kulaklarıma dolarken, dudaklarımı aralayıp konuşmak istedim fakat dilim sanki peçete yalamışım gibi kupkuru olmuş, damağıma vakumlanmış gibi yapışmıştı. Kendime gelmek için çırpınırken ilk hissettiğim karnımda ki sızı oldu daha ona alışamazken saç diplerim yanmaya ve boğazım ağrımaya başladı, genzimde ki ilaç kokusu midemi bulandırırken, Alaz'ın avuçları arasında ki elimi cansızca oynattım.

"Esila?"

Gözlerinin merakla açılıp, yüzümü incelediğini hayal edebiliyordum. Yanaklarıma batan küçük iğneleri hissettiğimde nihayet gözlerimi kırpıştırmış ve uyanmak için ilk adımı atmayı başarmıştım. Bana ne olmuştu da uyanmakta bu kadar zorlanıyordum?

"Beni duyabiliyor musun güzelim?" dediğinde dünyanın en zor işi gibi gelmişti gözlerimi açıp etrafıma bakmak.

"Neredeyim ben?" dediğimde sesim sanki yıllardır kullanmıyorum gibi yabancı, kurak ve derinden gelmişti. Alaz hafızamı mı kaybettiğimi yoksa nerede olduğumu mu unuttuğumu anlamaya çalışır gibi bir süre gözlerime baktı ve cevap verdi,

"Hastanedeyiz."

Sağ elimin üzeri uzun süre serum takılı kalmasından ötürü mosmor olmuş ve şişmişti, sol elim ise onun görevini devralarak serumu kabul etmişti, Alaz ellerime baktığımı görünce sol elimi bırakarak oturduğu sandalyeye doğru yaslandı.

"Komadaydın..." diyerek açıklamaya başladığında kalbimin üzerindeki ağırlık kaburgalarıma çarpıp küt sesleri çıkarak karın boşluğuma doğru düştü.

"Bebeğim iyi mi?" dediğimde suratına soğuk su atmışım gibi bana baktı neden öyle bakıyordu ?

"Esila bıçaklandığını hatırlamıyor musun?" dediğinde yüzüne soğuk su atılmış gibi bakma sırası bendeydi. Ben ne zaman bıçaklanmıştım?

"Alaz sen..." dediğimde tam konuşmak üzereydim ki başımı giren sarsıcı ağrı ile gözlerimi yumup hafızamın tazelenmesini görmem bir oldu.

HASTA ADAM [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin