BTS - Black Swan
Keyifli Okumalar Dilerim✨
Hissettiğiniz ya da şüphe duyduğunuz bir şeyin düşündüğünüz gibi çıkması bir bombanın pimini çekip ellerinizin arasında tutmak gibidir. Patlayacağını sizi paramparça edeceğini bilirsiniz fakat bunu inkar ederek aksini kanıtlamak ister gibi pimi çeker beklersiniz. Fakat nihayet kaçınılmaz son sizi bulur. Büyük bir gürültüyle parçalara ayrılırsınız.
Alaz beni sevdiğini ağzından kaçırdıktan sonra tek kelime etmeme izin vermeden yanımdan hızlıca ayrılmıştı ve sebebini henüz çözemediğim bir dehşetin koynuna beni yatırmıştı.
Birisinin sizi seviyor olması sizi hiç korkutmuş muydu? Alaz Elezer'in beni seviyor olması korkutucuydu. Çünkü o beni yanında tutmak için her şeyi yapabilecek bir adamdı. Suyu kapatarak bornozumu giydikten sonra saçlarımı nazikçe baş havluma sardım. Banyodan çıktıktan sonra odama yürümeye başladım. Karnım hafiften şişti ve aşermelerim başlamıştı, doktora kontrole gidecektim fakat bir türlü müsait olamamıştım. Belki de bebeğim dört aylık olmuştu ve cinsiyeti belliydi. Olmuş muydu?
Odamın kapısını açıp içeri girdim ve kapımı yavaşça kapattım.Yan odada Erdenay uyuyordu ve onun uyanmasını istemiyordum.Yaşadıklarından sonra huzurlu uykular çekmesi çok zor olmuştu,bunu bozacak değildim.Kapıya sırtımı dönerek dolaba yöneldiğimde yatağımda oturan Alaz'ı görmemle ufak bir çığlık attım fakat ağzımı anında kapatmıştım.
"Ne zaman geldin sen?" dediğimde sessizce konuşmuştum.
Bornozumun önünü sıkıca tutarak birkaç adım attım. Derin bir nefes alarak ayağa kalktı ve uykusuz gözlerini parmaklarıyla ovuşturarak tam karşımda durdu.
"Az önce geldim." dediğinde Reva Hanım'a anahtar verdiğime ufaktan pişman olmuştum fakat hem acil bir şey olursa ve kapıyı açamazsak hızlıca eve girebilmeleri daha önemliydi hem de Erdenay'a bazı zamanlar bakmasını rica etmiştim.
"Neden geldin?" dediğimde ikimizde hastanedeki konuşma hiç olmamış gibi davranıyorduk.
"Sizi merak ettim."
Keşke merak etmeseydin.
Alaz'ın yanında hiç rahat değildim. Cidden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA ADAM [BİTTİ]
General Fiction"Neden buradasınız ?"dedim tekrar ve sakin sakin elimi çantamın içerisine doğru hareketlendirdim. "Birisini öldürmek için gelmiştim." dediğinde sertçe yutkundum, elim hemen çantamın içerisinde durdu ve donup kaldım. Gözleri ağır ağır gözlerimden düş...