Keyifli Okumalar Dilerim✨
"Sare ölmüş mü emin misiniz?" dedim inanmak istemeyen tarafımın sesini bastırarak. Adamın sabit bakışları gözlerimde oyalanırken sertçe yutkundu, ardından derin bir nefes alarak cevap verdi,
"Ölmüş."
Alaz annesini kaldırmaya çalışırken donup kalmıştı. Alaz'ın kız kardeşi ölmüştü, uğrunda cinayet bile işlediği kız kardeşi ölmüştü.
"Ölmüş mü?" dedi sanki ağzında kaygan bir şey varmış da konuşamıyormuş gibi.
"Alaz Bey," dedi adam ancak Alaz'ın annesi acı bir feryat kopardı bunu kabullenmek istemiyor gibi. Kim evladının ölümünü kabul etmek isterdi ki zaten?
Alaz sinirle bana dönerken bir anda üzerime yürüdü ve iki kolumu sıkıca tutarak beni konsola yasladı istemsizce geriye doğru yatarken üzerime eğildi ve yüzüme saf nefretle haykırdı,
"Mutlu musun? Kurtardığın kız öldü artık rahata erdin mi? Sevdiğin piçin senin yerine tercih ettiği kız öldü oldu mu? " dediğinde kollarımı koparmak üzereydi.
Yüzüme öfkeyle bakarken kendimi kurtarmak adına hiçbir tepkide bulunmadım. Evet anlık bir sinirle keşke kurtarmasaydım ölseydi demiştim ama ciddi değildim. Yine olsa Sare'yi yine kurtarırdım. Gözlerimden yaşlar akmaya başladığında yüzüme iyice yaklaştı ve fısıldadı.
"Timsah gözyaşlarını kendine sakla Esila, geldiğimde ilk işim seni öldürmek olacak." dedi yemin edercesine. Hiçbir şey demedim.
"Alaz rahat bırak kızı, kardeşin ölmüş sen hala başkalarını suçlama derdindesin!" dedi annesi ağlayarak,
"Kardeşini sen koruyamadın, Esila'yı sakın suçlama. Bana da yalan söyledin!"
Alaz gözlerini yumarak annesinin bütün sözlerini yuttu. Sare'yi koruyamadığı düşüncesiyle içinde bir yerlerde kendini suçlayan birisi olmalıydı.
"Mehmet bu kadın bu odadan bir yere ayrılmasın sakın." dedi ardından kollarımı sertçe bırakarak annesini kaldırdı ve odadan çıktılar. Az önceki adam yüzüme bakmadan odadan çıkıp kapıyı kilitledi ve beni Alaz'ın odasında yalnız bıraktı.
Olayları idrak etmeye çalışarak bir süre kapalı kapıda sabitlendi bakışlarım.
Sare ölmüştü hem de Efruz ile birlikteyken. Ben Sare'yi kaçırmasın yardım etmiştim. O kız benim yüzümden ölmüştü. Alaz ile birlikte yüzük almaya gittiğimiz sırada onu camda görmüş ama Alaz'a hiçbir şey söylememiştim. Benim yüzümden karnında ki masum bebekle ölmüştü. Böyle olacağı aklımın ucundan dahi geçmezdi.
Yavaşça olduğum yere oturdum ve çaresizliğin prangalarını acımasızca bileklerime geçirdiğini hissettim. Belki de en başından bu işe hiç bulaşmamalıydım. Evet Sare'den nefret etmiştim çünkü o benim sevdiğim adamla yatmıştı, ölmesini istemiştim hemde acı çekerek ölmesini istemiştim ancak karnındaki bebek beni düşüncelerimden saptırmış ve hep iyi olmasını istemeye başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTA ADAM [BİTTİ]
General Fiction"Neden buradasınız ?"dedim tekrar ve sakin sakin elimi çantamın içerisine doğru hareketlendirdim. "Birisini öldürmek için gelmiştim." dediğinde sertçe yutkundum, elim hemen çantamın içerisinde durdu ve donup kaldım. Gözleri ağır ağır gözlerimden düş...