Rozdaję książki! ❤

3.8K 181 118
                                    

Kochani, to nie rozdział. Nowy rozdział już niedługo, a tymczasem mam wspaniałą wiadomość dla wszystkich, którzy nie wyobrażają sobie życia bez czytania!

Lubicie dostawać prezenty? A co powiecie na prezent w postaci książki?

  ❤ 

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa DREAMS mam przyjemność zorganizować dla Was

R O Z D A N I E !

3 osoby zostaną zwycięzcami, bo do zdobycia 3 książki!

* 1 *

Glenda Millard - Gwiazdy nad Oktober Bend

Glenda Millard - Gwiazdy nad Oktober Bend

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis:

Alice Nightingale wyobraża sobie, że unosi się w powietrze na skrzydłach splecionych ze słów i piór. O tym pisze wiersze, podczas gdy Manny James biega nocą, próbując uciec od bolesnych wspomnień z przeszłości. Pewnego razu spostrzega Alice na dachu jej domu nad rzeką, wyglądającą niczym galion na statku płynącym przez gwiazdy. W kieszeni ma wiersz, a jego słowa zna na pamięć. Jest pewny, że to tajemnicza dziewczyna z dachu go napisała. Alice pragnie być taka, jak wszystkie nastolatki, mieć takie same szanse, jak inne dziewczyny. A gdy widzi biegającego chłopca, poznanie go staje się równie ważne, jak pisanie wierszy. Piękna, przepełniona uczuciem historia o pokonywaniu trudności i traumy z przeszłości, a także o tym, jak od nowa żyć z zaufaniem i nadzieją.

* 2 *

Chrissy Cymbala Toledo - Dziewczyna z piosenki

Chrissy Cymbala Toledo - Dziewczyna z piosenki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis:

Fascynująca powieść oparta na faktach. Chrissy, córka pastora z kościoła w obskurnej części Brooklynu, widziała codzienne dramaty ludzi żyjących na ulicy. Niemniej, jej rodzinny dom był prawdziwą oazą ciepła, spokoju i miłości.

W pewnym momencie coś jednak burzy tę harmonię. Jak gdyby pod wpływem złego czaru, Chrissy coraz bardziej pogrąża się w iluzji, w której wszystko koncentruje się na jednym – zewnętrznej doskonałości. Pragnąc akceptacji, lansuje się na dziewczynę z piosenki i angażuje w toksyczny związek. Tajemnice i kłamstwa sprawiają, że nie poznaje już samej siebie. Co się stanie, gdy dosięgnie dna?

Dziewczyna z piosenki to nie tylko autobiograficzna historia o losach zagubionej dziewczyny i doświadczeniu upadku. To przede wszystkim opowieść o nadziei, która może wyrwać nas z największego zła i poprowadzić ku pełni szczęścia.

* 3 *

Terri Blackstock - Dopóki biegnę

Terri Blackstock - Dopóki biegnę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Opis:

Casey zna prawdę. Ale prawda jej nie uwolni.

DNA Casey Cox na miejscu zbrodni jest wszędzie. Nie ma sensu wyjaśniać wszystkiego policji – już kiedyś bardzo się na niej zawiodła. Musi uciec, zanim ją złapią... albo stanie się jeszcze coś gorszego. Prawda nie ma tu już żadnego znaczenia.

Ale jaka jest prawda? To pytanie dręczy Dylana Robertsa, naznaczonego zespołem stresu pourazowego i wyniszczonego przez wojnę kombatanta, wynajętego, by znaleźć Casey. Sprowadzenie kobiety może pomóc mu odżyć. Chociaż fakty na miejscu zbrodni wydają się mówić wszystko, to szczegóły zabójstwa są niespójne, a podejrzana nie pasuje do profilu mordercy. Ale czy ten zniekształcony obraz przypadkiem nie sprawił, że Dylan stał się nieobiektywny? Skoro Casey jest niewinna, to dlaczego ucieka?

Przyglądanie się jej przeszłości i obciążającym ją dowodom nasuwa sprzeczne wnioski: albo kobieta jest morderczynią-psychopatką, albo altruistyczną bohaterką... 

❤  ❤  ❤

Co zrobić, by otrzymać książkę?

Wystarczy napisać w komentarzu tytuł powieści, którą wybieracie, i dodatkowo zaprosić do rozdania przynajmniej 4 osoby (poprzez oznaczenie ich w tym samym komentarzu).

Czas trwania:

Rozdanie kończy dzień się po świętach - 3 kwietnia o północy.

Wyniki:

W środę (4 kwietnia) wybiorę 3 osoby, które otrzymają wybraną książkę. Tego samego dnia pojawią się wyniki.

UWAGA - książki mogą zostać wysłane wyłącznie na adres na terenie Polski.

❤  ❤  ❤

  Każdy może wziąć udział! W razie jakichkolwiek wątpliwości, pytajcie. 

Zapraszam do zabawy i życzę wszystkim powodzenia! ;)

Sadystka ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz