Multi -DORUK SÖNMEZ-
YEKTA SÖNMEZMısrayı otele bıraktıktan sonra kendimi eve zor atmıştım.Sabahın 6'sın da anahtarla kapıyı açıp sessizce odama çıktım.Karanlık odamın camından süzen sabah güneşiyle hafif renkleniyordu etraf.Kendimi ılık suyun altına atıp kasılan vücudumun gevşemesini bekledim.Zor bir gün geçirmiştim.Her şeyden önce Mısra hakkında her geçen gün daha fazla bir bilgi öğreniyordum.Farklı bir kızdı Mısra.Onun okulumuza seminer için geleceğini biliyordum.Eymen Tuğçe'ye olan üç yıllık aşkı sayesinde Mısrayla olan arkadaşlığını da biliyordu.İstanbul gözdeleri diye isimleri okulda geziniyordu.Aslında doğruyu söylemek gerekirse pek umurumda olmamıştı ilk duyduğum zaman.Tabi Eymen'in gelip bana dert yanmasına kadar.
Teneffüste kendimi uykuya bırakmaya hazırlanıyordum ki sınıfa hayvan gibi girip ses çıkardığı için hafif olan uykumun içine de sıçmıştı pezevenk.
-Lan gerizekalı.Şu sınıfa adam gibi gir diye sinirimi belli ettim.
-Abi bırak sınıfı,hayvanı.İstanbul'dan öğrenciler geliyormuş bir haftalığına seminere.
-Ee?
-Bu öğrencilerden biri Tuğçe'nin arkadaşı.Hatta çok yakın arkadaşı.İsmini tam hatırlamıyorum ama galiba Mısraydı derken düşünüyormuş gibi bir hali vardı.
Ona anlamaz gözlerle baktıktan sonra kafamı duvara yaslayıp gözlerimi kapattım.
-Lan oğlum ben sana ne diyorum sen uyuyorsun.Başlatma uykuna diye bağıran Eymen'e aynı şiddetle bende bağırdım.
-Ulan bana ne.Geliyorlarsa gelsinler amına koyuyum.Bana mı geliyorlar!
Eymen masanın üzerinde ki suyu alıp tek dikişte içerken ben tekrar gözlerimi kapattım.Eymen'in susmayacağını bildiğim için ondan gelecek sesi bekledim.
-Üç yıl be.Üç yıldır köpekler gibi seviyorum şu kızı.Ama yok ulaşamıyorum abi.Olmuyor.Ne yaparsam yapayım ben Tuğçe'ye ulaşamıyorum diye dertlendi.
Sıkıntıyla iç çekip başımı ellerimin arasına aldım.Dediği gibi üç yıldır Tuğçe'den başka bir kızın ismini almamıştı salak herif.Kaç defa vazgeç desem de beni dinlemeyip daha fazla bağlanmıştı kıza.Ona sevdiğini söylemişti Eymen.Hatta o gece için fazla bir heyecanı vardı.Benim gereksiz bulduğum heyecanı.O gecenin sabahı Eymen'e ulaşamamıştım.Kimse ulaşamamıştı.İki gün aradan sonra okula geldiği zaman başka bir Eymen'le tanışmıştım .Tuğçeyle arasında geçen şeyi anlatmamıştı.Bende fazla üstelememiştim zaten.
-Ne istiyorsun abi benden? Ben ne yapabilirim.
Eymen oflayıp ayağa kalktı.Bir sağa bir sola adımlarken söyleniyordu.
-Bilmiyorum.Amına koyayım bilmiyorum.Sokayım böyle işe ben.
Bir süre ortam sessizleşince Eymen aniden durdu.
-Lan diye bana baktı.
-He söyle mal herif söyle.
-Olum Mısrayla aranı iyi tutarsan Tuğçeyle aynı ortamlarda uzun süre durabiliriz.Ve benim onunla konuşmam için bolca vaktim olur.
Dediği şeyi düşünürken aklıma gelen soruları sordum aptal aşığa.
-Şimdi güzel kardeşim sana sorularım var.
Yanıma oturup bana döndü sırada:
-Buyur kardeşim.
-Sen zaten istesen Tuğçeyle konuşabilirsin.Neyin kafası bu lan?