Yekta'nın hareketli şarkı açmasından sonra herkes kendi halinde dans etmeye başlamıştı.Hatta bir ara Bartu sahneye çıkıp Erik dalı açmıştı.Ben erik dalını çok severdim.Kübra ile okulda fizik sınavına girmeden önce açar motivasyon olsun diye oynardık.Bundan hiç bir zaman vazgeçmemiştik.İki saate yakın durmaksızın dans ederken ayaklarım artık tutmuyordu.Dans eden arkadaşlarımın arasından sıyrılıp köşeye geçtim.Sızlana sızlana oturup ayaklarımı ovuştururken arkadaşlarımı izliyordum.Barın ve Bartu Kübra'nın yanında,Eymen köşede ayakta yavaş yavaş sallanırken içmeyi ihmal etmiyordu.Kübra da Tuğçe ile delicesine hoplayıp zıplıyordu.Mert,Yekta ve Aylin de yuvarlak bir masanın etrafında toplanmış aceleci şekilde konuşuyorlardı.Benim onlara baktığımı fark eden ilk kişi Aylin olmuştu.Bilerekten gözlerimi ondan kaçırmadım.Oda benden kaçırmadı ve Yekta'nın kulağına bir şey mırıldanıp yanıma doğru gelmeye başladı.Yekta arkasından bakarken gözlerimiz onunla da buluştu.Ben hızla tekrar Aylin'e bakınca onun bakışlarının üstümde olduğunu bilsem de aldırış etmedim.
-Baya uzun baktın Mısra'cım hayırdır?
Aylin her zaman ki gibi saçma sapan bir tavırla yanıma oturup elbisesinin kısalığını aldırmadan bacak bacak üstüne attı.Benim aksime o topuklu ayakkabılarının üzerinde gayet rahattı.Ee tabi spor ayakkabıyı okul dışında giydiğini düşünmüyordum.Gerçi okulda giydiği ayakkabılarda olabildiğince yüksek tabandı.
-Sen herkese böyle samimi mi davranırsın Aylin?
Aylin bu sorduğum soru karşısında yeni alınmış kaşlarını çattı.
-Samimi derken?
Bu sefer ben sinsi bir gülüş takınıp ayağa kalktım.
-Bana Mısra'cım deme yakınlığı verdiğimi hiç sanmıyorum.Onun için bana mümkünse Mısra de.
Aylin bu dediğim karşısında afallayınca sahte gülüşüm gerçeğe dönüştü.Beyaz dişlerimi göstererek gülümserken kızların yanına giderken birden kolumdan tutulup çevrildim.
-Benimle düzgün konuş Mısra!
Aylin müziğin sesini bastıracak şekilde çemkirince herkesin dikkati bize döndü.
-O elini çek diye sakince konuştum.
-Çekmezsem ne olur?
Kübra ve Tuğçe yanıma hızla gelirken bende kollarımla onları geri çevirdim.Müziğin sesi kapanmıştı.
-Ne oluyor burada? Aylin?
Yekta direkt olarak Aylin'e sorunca daha çok sinirim bozulmuştu.Sinirle kahkaha atınca Mert yanıma geldi.
-İkizim sakin olur musun?
-Bir dakika ikiz.Yekta sevgiline mukayyet olursan sevinirim.Benimle konuşmasını bilmiyor ve inan bu gece öğretecek halde değilim dedim.
Yekta ifadesizce yüzüme bakarken Aylin onun inadına gülümsüyordu.
-Sevgilim bana öğretir canım.Sen eğlenmene bak deyip göz kırptı Aylin.
-Kaşınıyorsun yani Aylin.Kaşımamı ister misin diye öne çıktı Kübra.
-Kübra sen bir sus.Yangına körükle gitme.
Kübra Barın'ı duymamazlıktan gelip sert bakışlarıyla Aylin'e bakarken bende gözümü kırpmadan Yekta'ya bakıyordum.Sevgilin dediğim zaman inkar etmemişti.Demek ki böyle bir şey vardı gerçekten.Biraz hüzünle gülümsedim.Sonra kızlara dönüp:
-Neyse kızlar boşverin.Kusura bakmayın ortamı germek istemedim.Lütfen eğlenceye devam edin.
-Mısra iyi misin?