Bölüm 21

82 12 0
                                    

MERT ÇAKIL

Evden çıkana kadar annemin bana söylediği şeyleri artık ezberlemiştim."Mısra'yı bekletme çabuk,motorla gitme arabayla git..." ve bunun gibi cümleler.Ben ayakkabılarımı giyip motoruma doğru ilerlerken annemin arabayla git sözünü pek dinlemek istemiyordum açıkçası.Mısra motora binmeyi seviyordu çünkü.Tuğçe'den numarasını alıp mesaj atmıştım bir saat önce.Büyük ihtimal yabancı numara görünce kaşlarını çatıp bu kim diye düşünmüştür ikizim diye mesajın sonuna ikizim diye ekledim.Ne kadar garip değil mi? Çok yakın olduğunuz yada düzeltmeliyim,eskiden yakın olduğunuz arkadaşınızın sizde numarası yok.Mısra için ne ifade ettiğimi bilmiyorum.Hala ilk gün ki gibi ikizi miydim? Hala o beraber hayal kurduğu,sırlarını,duygularını paylaşan ikizi miydim onun için? Bu soruyu sormak o kadar çok istiyorum ki.Ama buna cesaretim yoktu.Zamanın da bir salaklık yapıp hayatından çıkan bendim ikizimin.Hemde onu o kadar iyi tanımama rağmen o gece evde tek olmasını es geçip kendini dağıtması ve o geceyi hastanede geçirmesini hiç düşünmemiştim.O kadar salaktım ki.Sırf Zeynep için ben en sevdiğim arkadaşımı,kardeşimi hayatımdan çıkarmıştım.Hemde Zeynep için.

Bu düşünceler aklıma birer birer düşünce motoruma atlayıp ikizimin kaldığı otele sürdüm.Bu gecenin nasıl geçeceğini düşünüyordum.Annem ikimizi de her şeyi öğrenene kadar bırakmayacağını biliyordum.Çünkü o gün sitede karşılaştığımız da Mısrayla olan uzaklığımız tabi ki gözünden kaçmadı.Geldiğini haber vermemem de üzerine tam oturdu.Mısra gittikten sonra annemin beni sorguya çekeceğini bildiğim için hemen eve girip odama kapatmıştım kendimi.İçebildiğim kadar içmiştim.Unutmak istiyordum ve elimde olsa her şeyi yapardım unutmak için.Ama Allah kahretsin ki ben Mısra'nın zihninden de kendi salak kafamdan da bu olayı silemezdim.Bunu yapmayı çok isteyip yapamamak o kadar çok koyuyordu ki bana.Otelin önüne gelince Mısraya mesaj atıp beklemeye başladım.Motordan inip telefonumla uğraşırken Mısra da sevdiğim bir özellik olan fazla bekletmemesiydi.Mesaj attıktan sonra 5 dakika sonra aşağı inmiş ve şuan bana doğru geliyor olmasıydı.Yine her zaman ki gibi rahatına düşün bir giyim tarzını tercih etmişti.Ama nasıl oluyorsa rahatlığın yanında şık bir görünüm elde ediyordu.Giydiği siyah dizleri yırtık pantolon,salaş düz çizgili bir tişört ve akşamın verdiği serinlikten korunmak için üstüne attığı kot ceketiyle çok tatlı duruyordu.

-Selam dedi gözleri benim dışımda her yere bakarken.Bu durum canımı sıksa da ne bekliyordum ki? Gelip "İkizimmm." demesini mi? Bu biraz imkansız gibi bir şey olurdu sanırım.

-Selam dedim bende ona ayak uydurmak için.

-Neden motorla geldin? diye beklemediğim bir soru sordu.

-Ben..yani belki hoşuna gider diye düşündüm.

Mısra yüzüme uzunca baktıktan sonra sessizliğini bozup:

-Hadi gidelim dedi.

İlk ben binip arkamdan o bindi.Bir an ellerini belime koyacak mı diye düşünürken minik elleri belimdeki yerini aldı.İster istemez dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı.Hız yapmak çok istiyordum çünkü Mısra da hızı seviyordu.Ama şuan bu durumda tepkisini bilmediğim için orta hızda gitmeyi tercih ettim.Trafik gibi bir sorunumuz olmadığı için on dakika sonra bizim siteye geldik.Mısra benden destek alıp inip üzerini düzeltirken bende motoru park edip yanına gittim.

-Motor kullanmayı unutmuşsun dedi umursamaz görünmeye çalışarak.

Apartmanın kapısını açıp ona yol verirken bende cevabımı verdim.

-Tepkilerini pek ölçemiyorum onun için normal olsun istedim.

-O zaman benim tepkilerimi unutmuşsun Mert Çakıl.

Gamzemin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin