Bölüm 22

87 12 1
                                    

Mısra Akbulut

  Buket teyzenin yoğun ısrarlarından kurtulup Mert'in beni otele bırakması için hazırlanıyorduk.Buket teyze üzgün sesiyle bana bir şeyler söylüyordu ama nedense bugün çok yorulmuştum ve gözlerim fazlasıyla acıyordu.Aslında burada kalmak cazip gelmişti ama hocalarıma sorduğum zaman pek olumlu bir cevap alamayacağımı bildiğim için hiç sormadım bile.Haklılardı da.Sonuçta onların gözetimi altındaydık dördümüzde.Bunu Mert'de dahil ikimizde Buket teyzeye söylediğimiz zaman:

-Canım yabancının evinde mi kalacaksın sanki.Ben senin teyzenim.Gören de seni kaçırıcaz sanır hıh!

  Buket teyze bunu söylediği zaman esnemeyi bırakıp gülümsedim.O sırada çantamı sırtıma takıyordum.Ben bir şey demeden ikizim lafa girdi.

-Anne Mısra'nın da yapabileceği bir şey yok.Boşuna ısrar etme.

-Sen sus Mert efendi! Seninle sonra görüşeceğiz.

Mert bana dönüp:

-Eee.İkiz acaba kalsan mı? Hani benim sağlığım için.

Bu dediğine gülmeyi bırakıp:

-Sen aşağı in hadi ikiz.Ben Buket teyzeyle vedalaşayım geliyorum.

Mert başını sallayıp asansöre bindi.Buket teyzeye döndüğüm zaman merakla bana bakıyordu.Ne diyeceğimi merak ediyordu anlaşılan.Onun meraklı bakışlarını yok sayarak sıkıca sarıldım.Oda kollarını bana sardı.

-Teşekkür ederim bu akşam için.Her şey enfesti.

-Afiyet bal şeker olsun kuzum benim.Pek güzel geçmedi ama neyse.

-Buket teyze.Mert'in de üzerine gitme.Daha fazla bu konu uzamasın.Onunda halini gördün zaten.Boşuna bir daha ağlatmayalım onu.Pişman olduğunu biliyorum ve emin ol bu benim için yeterli.Tamam yaşandı ama geçmişi silemeyiz.Onun için sende bir şey söyleme.

Ben Buket teyzeye yavru kedi bakışı atarken o dikkatle bana bakıyordu.Bir süre sonra gülümseyip bana tekrardan sarılınca bende ona karşılık verdim.

-Ah benim güzel kızım.Mert ne yaparsa yapsın ona kıyamıyorsun.Hala onu korumak istiyorsun.Sen çok temiz ve iyi niyetli birisin.Mert bunu sana yaşattığı için salak olmalı.Benim oğlum bunu nasıl yapar diye düşündüm sen anlatırken.Ama işte...

-Buket teyzem sende boşuna kendini üzme.Kapatalım konuyu olur mu?

-Peki madem.

-O zaman ben gideyim.Tekrardan teşekkür ederim her şey için.

-Gitmeden yine gel bak.Unutma yoksa darılırım.

-Peki gelirim.

Buket teyze beni uğurladıktan sonra aşağı indim.İkizim motoruna yaslanmış telefonuyla uğraşıyordu.Ben yanına gidince telefonu cebine koyup kaskı bana uzattı.

-Buyurunuz efendim.

Kaskı kafama takıp Mert'in binmesini bekledim.O bindikten sonra bende arkasına binip kollarımı beline doladım.Uykum o kadar çok vardı ki yol boyunca hafif esen tatlı rüzgar uykuya dalmama yardımcı oluyordu ama sadece yastığım rahat değildi.Mert'in sırtı düzenli spor yaptığını belli edercesine sert olduğu için uyumamı zorlaştırıyordu.Kısa bir süre sonra motor durunca bende gözlerimi zorla açıp yavaşça motordan indim.Kaskı çıkarıp Mert'e uzattım.

-Ohoo.Birilerinin gözleri gitmiş diye takıldı bana.

-Sorma ikiz.Nasıl uykum var anlatamam.

Gamzemin SahibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin