Bu üç gündür o kadar güzel ama bir o kadarda karmaşık geçiyorduki,Bartu'nun kız tavlamaya çalışırken tanıştığı kızlardan birisinin eski sevgilisinden dayak yemesi,Kübra ve Barın'ın komik ve inişli çıkışlı olan ilişkileri,Mert'in de bu aralar bir kızdan hoşlanması hayatımda beklenmedik şeyler yaşamama sebep oluyordu.Evet Mert,ikizim birinden hoşlanıyordu ve bunu bana söylerken çok çekingen olmuştu.
-İkiz.
Ben balkonda oturmuş kitap okurken yanıma masumca gelmişti.
-Efendim canım.
-Ne yapıyorsun.
Kitabın satırlarından gözlerimi çekip karşımda duran koca çocuğa baktım.Her ne kadar nefes kesici bir vücuda sahip olsa da benim için çocuktu.Küçükken yaptığımız şeyleri göz önüne getirirsek çocuktu işte.
-Bir şey diyeceksin ve şuan zaman kazanmaya çalışıyorsun derken oturduğum sandalyede doğrulup daha rahat bir pozisyon aradım.Bu sırada Mert de beni izliyordu.
-Beni bu kadar iyi bilmek zorunda değilsin derken homurdanmayı da aksaltmıyordu.
-Geç kaldın sanki.
-Yani biraz öyle oldu.
Yüzü gülmüyordu ve ciddi bir şey olduğunu görünce gülümsemeyi bırakıp ona baktım.
-Ne oldu ikiz söyle artık,korkutma beni.
-Yok korkacak olan sen değilsin,benim galiba.
İyicene içime kuşku düşmüştü.Söylemesini beklercesine kaşlarımı kaldırıp kafamı salladım.
-Ben...galiba birinden hoşlanıyorum.
Mert ne tepki vereceğim diye yüzüme bakarken ben tepki vermek istemiyordum açıkçası.Çünkü nasıl bir tepki vereceğimi bilmiyordum.Mert yakışıklı birisiydi hatta çoğu kızların dikkatini hemen çekecek bir fiziğe ve surata sahipti.Bir ortama girdiği zaman herkesin ona bakmasını sağlayabiliyordu ve bu çocuk benim gibi kıskanç bir kızın en yakın arkadaşı vardı.Evet çok fazla kıskançtım ama bu benim elimde olan bir şey değildi işte.Birini seversen "Acaba seni sevebilir miyim?" sormak kadar saçmaydı bence."Acaba seni kıskanabilir miyim?" bu düşünce oldukça komiğime gitmişti.Ben bu düşüncelere dalmışken Mert hala bir beklentiyle bana bakıyordu.Açıkçası şuan pek konuşmak istemiyordum onunla ama üzmekte istemiyordum.Zoraki bir gülümseme takınıp ayağa kalktım.Oda ayağa kalkınca sarıldım ikizime.Mert büyük ihtimal bu halime şaşırmıştı ve sarılmamı beklemiyordu.Ama bir bilse içimde olanları.
-Ben şimdi biraz yalnız kalmalıyım.Daha sonra konuşuruz olur mu? dedim.
-İkiz hayır gitme.
-Biraz yürüyeceğim sadece.
-Bende geleyim?
-İkizim diyerek son noktayı koyunca üzgünce kafasını aşağı yukarı salladı.
-Görüşürüz.
İçeri girip hemen odama girdim.Allah'tan Kübra ve Barın beraber markete gitmişlerdi de evde sadece Bartu ve Mert vardı.Kulaklığımı aldıktan sonra yanıma bir miktar para almayı da ihmal etmedim.Koşmak iyi bir fikir diye düşününce dolaptan hemen siyah bir şort ve aynı renkte askılı bir badi çıkardım.Onları çabucak üzerime geçirirken akşam üstü olduğu için şapka almaya gerek duymadım.Kulaklığımı takıp hemen Bum bum-Shek Shek şarkısını açıp son sesle dışarıya çıktım.Son süratla koşarken ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum.Mert'in tabi ki sevgilisi olacaktı ama nedenini bilmediğim bir şey içimi sıkıyordu.Ben kıskanç birisiydim ve sevdiklerimi paylaşmayı pek sevmiyordum.Belki bencillik olarak görünüyor ama bu pek umurumda olmuyordu açıkçası.Hayatıma herkesi kolay kolay alan birisi olmadığım için bu tarz olaylarda biraz sıkıntı yaşıyordum.Mert'in sevgilisi olursa aklıma gelen ilk soru "Acaba yine aynı şeyleri mi yaşayacağım" oldu.Bunu düşünmekte haklıydım çünkü geçmişte yaşanılanlar bu düşünceye girmeme yardımcı oluyordu.Ne kadar saat koştuğumu hiç bilmiyorum ama en sonunda bacaklarım titremeye başlamıştı.Nefes nefese kalmıştım ve terden vücudum yapış yapıştı.Koşmayı bırakıp karşıda ki büfeden iki şişe su alıp sahil kenarına döndüm geri.Suyumu içerken yanıma birinin oturduğunu hissettim.Su içerken aynı anda da kafamı yana çevirip bana gülerek bakan Ozan'ı ve Şeyma'yı gördüm.