3- Bu hain yüzünden

1.1K 182 10
                                    

Babam çağırdı.
Öğrenmiş.
Sol yanağıma kocaman bir tokat patlattı. Bağırdı, bağırdı, bağırdı, sarıldı; ama bağırdı.
O da kıyamadı bana.
Özür diledi ama, haksızsın, dedi. Evlendiğini saklamamalıydın.
Kızdı, sarıldı, öptü, kızdı. Tuttu kollarımdan oturttu, ne zamandır böyle, dedi. "Çok oldu baba, çoktandır seviyorum. Azdır evliyim." Yine kıyamadı. Ama onlar düşmandı. Hainlerdi. Sadece Chanyeol'ün, babası aksine daha anlayışlı ve sakin olduğunu biliyordu.

Babam, beni zorladı sandı. Hayır, dedim. Chanyeol beni zorlamadı. Biz bayadır bu haldeyiz. Çok seviyorum baba, ayaklarımda derman kalmayacak kadar seviyorum. Nefesimi alıyor benim.

Konuştum, dinledi.

Sana bunu kim söyledi, dedim.
Chanyeol, dedi.

Gözlerim doldu.

Söylemeyecekti.
Chanyeol bunu söylemeyecekti.
Nefretle doldum.
Ailecek hainlerdi. Chanyeol'ü bunun dışında tutmuştum. Ama artık biliyordum ki, o da haindi.

Yüzüme yediğim iki büyük tokat da, bu hain yüzündendi.

🐾

Akşam, yemek masasında olanlardan sonra erkenden oradan kalkmıştım.

"Duydum ki evlenmişsiniz. Açıkçası hiç beklemezdim sizden, bir düşmanla evlenmenizi Baekhyun."

General Yeolhan'a sinirle baktım. "Chanyeol beni sayısız defa düşmandan kurtarmıştır. Asıl düşman vatan hainleridir. Herkes kendi vatanı için uğraşıyor." Kendimi savundum, savundum, Chanyeol'a baktım, onu da savundum.

Babam öksürdü.

Chanyeol'ün yanağıma baktığını fark ettim.

Yanağımdaki parmak izlerini görmüştü, bu yüzden gülümsedim.
İçi acır gibi oldu, kıyamıyordu. Chanyeol de haindi, bana yaptığı şeyden sonra. Belki düşmandı. Ama ben onu korumuştum.

"Kocanızı savunun, bu iyi. En azından oğlum böylesi güvenilir ellerde."

Güldüm. "O iyi, evet. Ama ben güvenilir ellerde değilim hiç." Konuştum, ikisine baktım. General Yeolhan konuyu değiştirdi. "Olsun olsun." Güldü. "Artık biz de baba oğul sayılırız, ne güzel." Güldüm. "Güzel mi? Asla."

Babam araya girdi.

"Baekhyun."

Ben başımı onların önünde eğmem, baba.

Chanyeol'a baktım.
Hala yüzüme bakıyordu.
Dudaklarımın kenarı hafifçe kıvrıldı, kafamı iki yana salladım.

Masayı terk ettim.

Tha Méli | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin