4- Sevmemek geldi içimden

1K 171 23
                                    

Odama gittim, kapıyı kapadım, oturdum, soyundum ve yattım sağ yanağımın üstüne.
Sol yanağım yandı, canım acıyordu.
Ağladım, ağladım, ağladım.
Kapı açıldı, Chanyeol geldi.
Kafamı çevirip baktım. Her zamanki soğuk tavrı yerine bana kıyamazmış gibi bakıyordu. Örtüyü iyice üzerime çektim ve gözlerimi kapayarak ağlamaya devam ettim.
Yanıma geldi.

Baekhyun, dedi.

Bakmadım.

"Balım?"

Balım.

Daha beter ağlamaya başladım.
Aramızın hafif bozuk olduğu, rahatça konuşamadığımız bu dönemi bir an önce atlatmak istiyordum ama Chanyeol yardımcı olmuyordu.
Elleri saçlarıma değdi.
İyi misin, diye sordu.
Nefret doluydum, konuşmak istemedim.
Onu sevmiyordum. Nefret ediyordum.

O an sevmemek geliyordu içimden.

Elini ittim ve sinirle kapıyı gösterdim.
Çık odadan, dedim.
Çok şaşırdı.
Ben de şaşkındım; ama belli etmedim.
Baktı, baktı...
Balım, dedi.
Balın değilim, dedim.

"Böyle davranma."

N'apayım? Ha söyle. N'apayım?

Sen de böyle davranma.

Cevap vermedim, arkamı dönmek istedim ama yüzüm acıyordu. Krem getirdim, dedi. Baktım, elinde krem vardı. Acımı alırmış. Sanki kalbime sürecek ya kremi. Hm, napayım. Kalbim daha beter, hain bir adamı seviyor.
Ben gülünce sinirlenmeye başladığını gördüm.

Git, dedim.
Yatağıma oturdu.

Elindeki kaseye yayılmış otlu kremi parmaklarına bulaştırarak önce yanağımı öptü. "Kurtulduk balım. Bana teşekkür etmen gerekirken küsme." Öptüğü yer uyuştu, sinirlerime engel olamadım.

Küsmedim ki, nefret ediyorum senden, dedim.

Umursamadı. Elindeki kremi yanağıma sürdü, canım acıdı, sürdü, acıdı, dokundu, acıdı, öptü, acıdı. Bağırdım bu defa. "Seni sevmiyorum!" Durdu, dolu gözlerimi seyre daldı. Sinirden dişlerimi sıkıyordum. Kaseyi sertçe komodine bıraktı.

İyi, dedi. Ben de seni sevmiyorum o zaman.

Şaşırdım.

Sonra kapıdan çıkmadan önce, kremi emince tekrar sür, dedi.

Kapıya bakakaldım.

Tha Méli | ChanBaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin