Rozdział 1

1.2K 51 12
                                    

/sprawdzone/

DeeJayPallaside

-Klaun prowadzi Live'a.
-ktoś napisał na czacie mojego stream'a, a moje dłonie momentalnie zaczeły drgać.

Słyszałem o Klaunie już od jakiegoś czasu. Cała ta sytuacja mnie zadziwia. Czuję jakby to był fake, ale z drugiej strony gościu ubrany dość "nietypowo" w dodatku, robiący Live'a na swoim Instagramie o 22:30. To nie jest normalna rzecz.

Włączyłem Jego Transmicje na żywo. Na ekranie mojego telefonu ukazał się klaun. Prawdopodobnie była to kolejna wskazówka, ponieważ Tommy siedział przy jakieś maszynie i wciskał poszczególne klawisze.

-Co on Robi? - odezwałem się z nadzieją, że ktoś zaraz z mojej widowni mi odpowie.
- Czy to alfabet Morsa?

-Tak. - Na czacie zaczeło pojawiać się multum wiadomości.

To wszystko wyglądało strasznie. Klaun siedzący w mrocznym pomieszczeniu z tajemniczą zagadką.

-Ktoś mógłby mi to przetłumaczyć?

Nie znam się na takich rzeczach, a tym bardziej kiedy tak cholernie się boję. No może nie boję, ale  cykam z lekka bardzo ...

-,,Serce z kamienia, a pod nim martwe dusze" - czy jakoś tak.

Zacząłem ogarniać w internecie zdanie pt. ,,Serce z kamienia."
Moim oczom ukazał się głaz pośrodku cmentarza w Tychowie.

Przy klawiaturze widnieje kartka z zaznaczonymi miejscowościami: Koszalin, Bobolice. Jest jeszcze trzecia. Ale nie widzę.

-Jakiś trójkąt?

Nie mam już pojęcia. Nie jestem w stanie nawet normalnie o tym wszystkim myśleć. Nie ma tego słowa.

Włączyłem  jego profil. Zdjęcie z cyframi.

-Ej ludzie! Ogarnięcie mi te cyfry? Boże. Nie mogę już tego wszystkiego poukładać. - poprosiłem moich widzów, bo dobrze wiem, że zawsze mi pomogą.

-Dyktuję liczby uwaga! 26. 1. 19. 20. 1. 23. 1. Jeszcze raz?
- zapytałem.
- Zapisaliście? 26. 1. 19. 20. 1. 23. 1.- powtarzam.

Odczekałem moment a na czacie pojawiał się co chwilowy napis:
ZASTAWA

Dowiedziałem się, że szyfr trzeba było dopasować do liter i cyfr. W ten sposób:

1-A
2-B
ITD.

Wpisałem wszystko na mapie Google i teraz już wiedziałem co tworzyło trójąt. Były to miejscowości. Bobolice, Koszalin, Zastawa.

Pov Laurenka

Ja również prowadziałam lajwa, kiedy to ludzie napisali mi, że Żiżej robi strema.
-Chcecie to możemy ogarnąć co tam Się dzieje? Chcecie? To piszcie "1" na czacie.- powiedziałam i lada moment moi widzowie zaczeli wysyłać numer jeden.

Włączyłam live Deejey'a i skupiłam się na słowach które mówi. Jego głos sprawia, że miło się go słucha.

W momencie w którym go słuchałam on wspólnie ze swoimi widzami  odgadywał zaszyfrowane liczby.

Słuchałam go jeszcze około 10 minut, a następnie sama skończyłam transmicję. Pożegnałam się z widzami i skończyłam strema Żiżeja w łóżku z telefonem.

-Czy on może mieszkać w odrębie tego trójkąta? - spytał.

Pov DeejayPallaside

-Czy on może mieszkać w odrębie tego trójkąta? - zapytałem. Zobaczyłem, że Laurenka ogląda tego live, więc serdecznie ją pozdrowiłem.

Była to jedna z najładniejszych, polskich Youtuberek. Chciałbym ją poznać ale mieszkając po dwóch stronach województw. Było by to praktycznie niemożliwe.

-Dobra ludzie. Dzisiaj sie już raczej nic nie wydarzy, więc Dobranoc Wszystkim. Pozdro. - wyłączyłem kompa i położyłem się spać. Sam nie wiem kiedy zasnąłem.

Murderer_TommyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz