Pov Medusa
- Stary przestań owijać w bawełnę. Możesz powiedzieć o co Ci chodzi? O wszystko masz problem i chodzisz naburmuszony? - zapytałem Boxdela, zaraz po skończeniu lajwa.
-Magda... Nie mogę połączyć czasu dla niej, tej cholernej gry i pracy. - powiedział opierając się o stolik, i zrobił łyk kawy, zrobionej przed chwilą.
-No dobra ale nie musisz odreagowywać na innych. Zrozum mnie jak mam się czuć jeśli robisz ze mnie pośmiewiosko przy Laurze i Danielu. - powiedziałem.
-Przepraszam trudne dni. - oznajmił.
-Sztama? - spytałem wyciągając dłoń.
-Sztama. - ujął, przybijając pione.
-W ogóle tak ostatnio myślałem i doszedłem do wniosku, że fajnie byłoby wyjechać gdzieś ma wakcje w tym składzie. - wyraziłem.
-Myślę, że to spoko pomysł, jednak trzeba to uzgodnić z innymy.
Dopiliśmy kawę do końca. Kubki włożyliśmy do zlewu, następnie udaliśmy się do swoich pokoi. Każey z nas był zmęczony i nikomu nie chciało się wykąpać. Więc stwierdziliśmy, że zrobimy to rano.
Nasi widzowie wypytywali o całą sprawę z Klaunem. Pomyślałem sobie w pewnym momencie. Co robiłbym gdyby nie to wszystko.
Wszedłem do pokoju. Ściągnąłem buty, siadając na łóżku. Podłączyłem telefon do ładowarki, a całym ciałem opadłem na łóżko. Kołdrę przeżuciłem przez nogi.
Tak, uwielbiam tak leżeć.
Zacząłem wspominać najlepsze chwile z Elizą, szybko zasypiając.
Pov Laura
Rano wspólnie z Danielem udaliśmy się na zakupy, aby móc zrobić z czegoś śniadanie. Przy wejściu wzieliśmy wózek i rozpoczeliśmy nasze działania w szukaniu prodkutów.
-To też będzie Ci potrzebne? - zapytał Daniel, podając kilka kostek masła.
-Tak, podaj. - oznajmiłam i wyciągnęłam rękę, aby następnie włożyć rzecz do wózka.
Szybko jednak poczułam ból, czując jak upadam na podłogę.
-Ej o co chodzi?! - krzyknął do postaci w czarnym kaputurze, znikającą już za innymi regałami, sklepowych pułek.
Szybko rozpoznałem tą postać. Była to dziewczyna z centrum handlowego, którą miałam "przyjemność" gonić.
Pov DeejayPallaside
-Dlaczego popchnęłaś moją dziewczynę? Mogę Cię zapytać?
-Przepraszam. -usłyszałem, a dziewczyny już nie było.
To było dziwne. Aż za dziwne.
Szybko wróciłem do Laury, która zdążyła się ogarnąć.- Znam ją. - powiedziała, kiedy podeszłem, a moja myśl szybko wróciła do pewnego zdarzenia.
Ostatnio pewna dziewczyna zaobderwowała mnie ma instagramie. Nic szczególnego, w końcu dużo osób mnie obserwuje. Ona jednak przykuła moją uwagę.
- Jak to ją znasz?
-Ostatnio siedząc w kawiarnii, ta kobieta zaczęła obserwować mnie zza szyby. Zaczęłam biec za nią, ale szybko mi uciekła. Nie dogoniłam jej. - opowiedziała brunetka.
- To chore. - stwierdziłem i wspólnie wróciliśmy do poprzedniej czynności.
Pov Medusa
Rano poczułem zapach świeżych naleśników, więc udałem się na sam dół naszego skromnego domu.
- O wow. - powiedziałem widząc, postawione jedzenie z bitą śmietaną i czekololadą na stole.
- To dla mnie? - zapytałem Daniela i Laurę, stojących przy blacie.-Chcesz to bierz. - powiedziała sarkastycznie brunetka.
-Oł słyszę, że coś się stało? - powiedziałem, stwierdzając fakty.
-Znasz tą dziewczynę? - spytał chłopak stawiając przede mną telefon.
***
Chcecie ksiażkę o wyprawie ekipy na wakacje? Stwierdzam, że mam zajefajny pomysł.
CZYTASZ
Murderer_Tommy
Action,,Bo pozory mylą." Nie zawsze wszystko idzie, gładko. A w szczególności kiedy, znajdujesz się w grze pełnej tajemniczości i strachu. Do lęku przed najgorszymi wspomnieniami z dzieciństwa dochodzi życie realne naszych bohaterów. Czyli Adriana (Medusy...