/sprawdzone/
Pov MedusaRano szybko sie ogarnąłem . Zjadłem śniadanie, ubrałem się i popędziełem na pobliską siłownie. Miałem zamiar zrobić brzuch. Bo przez ostatnie dni zajmowałem się nadrabianiem filmów na YouTuba, co źle wpłynęło na mój organizm.
Przy wejściu na siłke, puściłem oczko do mojej ulubionej pracownicy siłowni. Jest ona sekretarką. Odwiedzam ją kiedy muszę zakupić nowy karnet na siłownie lub żeby się odmeldować.
-Dzień dobry Pani Kochana.
- uśmiechnąłem się do niej, a ona odpowiadając mi, odmeldowała moją karte na swoim komputerze.Puściłem muzyke Go Fu*k Yourself - First Steps. Przy rogrzewce była mi ona bardzo potrzebna. Dlaczego?
-Sam nie wiem. Ale miło wpada w ucho.Po godzinnym treningu postanowiłem wracać, gdy wychodziłem poczułem wibracje mojego telefonu. Był to Boxdel.
-Co tam Mordo?- zapytałem.
Ostatni raz widziałem Michała jakieś 2 miesiące temu. Od tego czasu nie mamy okazji się spotkać. Jest to utrudnione pracą a także tym, że ja pochodze z północy Polski, a on aż z Południa.
- Ty wiesz o co chodzi z tym Klaunem z Koszalina? - Zapytał.
-Nie, a o co jest grane?
- No ogólnie to on ma Insta. Wczoraj robił lajwa. Zobacz Sobie @murderer_tommy. Pewnie jeszcze jest to na relacji. Żiżej sam zajął się tą sprawą. Ale jeśli ty mieszkasz w Szczecinku to możesz zbadać tą sytuację.
-Okej, dzięki jak dojdę do domu to napewno zerknę. - pożegnaliśmy się.
Nic nie wiem na ten temat ale brzmi bardzo ciekawie.
Pov Deejay
-Yoshi! Zostaw mnie! Boże. Złaź stąd chcę spać!- krzyki z rana to nie zbyt dobry pomysł, ale mój pies poprostu czasem mnie tak denerwuje, że nie mogę wytrzymać.
- No czego chcesz?Yoshi zamruczał. Wiedziałem że chodzi mu napewno o poranny spacer. Odłączyłem swojego IPhona od ładowarki i zanim się zorientowałem była godzina 11:10. No tak... Teraz nie dziwie się mojej białej chmurze, że chciał iść na spacer.
Ubrałem się, wziąłem smycz i powoli wyszedłem z kundlem z mieszkania. Bez śniadania rano trochę cieżko przeżyć, lecz wiedziałem że zajmie mi to tylko chwilkę. Usiadłem na pobliskiej ławce, obserwując jak Yoshi bawi się z innymi psiakami.
Wyciągnąłem Iphona i zacząłem przeglądać Insta.
Pov Medusa
Po powrocie do domu od razu usiadłem za monitorem komputera ogarniając całą sytuacje. Na samym początku włączyłem wczorajszego lajwa Żiżeja. Sam lekko wystraszyłem się jak Daniel oglądał transmicje Tommi'ego. Wszystko mieszało się w głowie. Było wiele podejrzeń. Mysłem, że to Fake. Ale wszystko wyglądało tak realnie. Dostałem zawału kiedy mój telefon zadzwonił.
-Halo Asia? No co tam?
-Hej Adrian mógłbyś mnie podwieść do koleżanki, a najlepiej to zawieść i przywieść? -wypuściłem powietrze ale ostatecznie się zgodziłem.Asia uradowana mi podziękowała. A ja cieszyłem się, że mogę sprawić przyjemność mojej Najlepszej Przyjaciółce.
CZYTASZ
Murderer_Tommy
Action,,Bo pozory mylą." Nie zawsze wszystko idzie, gładko. A w szczególności kiedy, znajdujesz się w grze pełnej tajemniczości i strachu. Do lęku przed najgorszymi wspomnieniami z dzieciństwa dochodzi życie realne naszych bohaterów. Czyli Adriana (Medusy...