~Bu bölüm düzenlenerek tekrar yayınlanmıştır.~
Merhaba şu anlık tanımadığım kişiler! Evet, çok saçma bir girişti biliyorum. Bu benim ilk hikayem değil. Ama burada yayımladığım ilk hikayem olacak. Bu site konusunda henüz tecrübesizim. Umarım bunu kabul edebilirsiniz.
Bu sadece tanıtım bölümü. İlk bölüm bir ya da iki gün sonra gelebilir. Lütfen ilk izlenimlerinizi belirtin. Bir iki tane vote ve yorum beni ne kadar mutlu eder bilemezsiniz.
Eğitim aşamasındaki altı ajan kimsenin fark etmediği bir şeyi fark ettiğinde ne olur? Peki bu fark ettiklerini gösterdiklerinde görmezden gelindiğinde ellerinden ne gelir?
Diğerlerinin ne yapacağı bilinemezdi fakat bu altı manyak duruma kendileri müdahale etmeye karar vermişlerdi. Yaptıkları şey tehlikeliydi. Ama bu umurlarında değildi.
Evlerini kurtarmak için kaçtıklarında karşılık olarak idama mahkum edildiler. Bunu umursamadılar. Onların yaşlarındaki kişilerin göstermeyeceği bir cesaret gösterip yollarına devam ettiler. Asıl soru ne kadar dayanabilecekleriydi? Kendi başlarına kaç kişiyi atlatabilirler, yapmak için çıktıkları görevi tamamlayabilirler miydi?
Altı zıt karakterli insan birbirlerine ne kadar bağlanabilirdi? Peşlerindeki binlerce ajana ne kadar karşı koyup kendilerini gizleyebilirlerdi? Peki, zaten başlarında dert yokmuş gibi bazı duygular da araya karışmaya başlarsa ne olacaktı?
* Hikayenin içindeki bazı kurumlar hayal ürünü, bazıları ise gerçek olsa bile görevleri değiştirilmiş kurumlardır. Örneğin gerçekte Amerika'da, hikayemde Avrupa'da olan CIA gibi. Lütfen bunu farkında olarak okuyunuz ve hiçbir şeyi gerçeğe dayandırmayınız. *
Not: Bu hikaye duygusuz, sahiplenici kötü çocukları; saf, masum kadınları; insanları ve kadınları ezen bir toplumu içermez. Vıcık vıcık aşklara da yer yoktur. Lütfen bunları bilerek okuyunuz. Ayrıca homofobik veya ırkçı iseniz kitaptan uzaklaşmanız şiddetle tavsiye edilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Birleşme
Action- Birleşme Serisi Birinci Kitap - "Bazen yaşamak bile cesaretin kendisidir." - Seneca Ajanların kimseye belli etmeden yönettiği dünyada on beş tane ajan örgütü vardır. Buna rağmen sadece dördü, isimlerinin fısıltı halinde halkın dilinde gezeb...