1.

4K 145 11
                                    

🌌 První den 🌌

    ,,Jejn?"

  Zvedla jsem svůj pohled od mých bot do matčiných zelených očí. Nohou jsem si pořád nervózně poklepávala a namotávala si na prst svůj hnědý pramínek mých vlasů.

Proč mě musela mamka pojmenovat takhle ? Co když se jim nebudu líbit? Nebo co kdyžbudou nesnášet kvůli mému jménu?

,,Jejn to zvládneš. Jsi přece nádherná holka! Nesmíš mít strach."  Usmála2se na mě upřímným úsměvem a pohladila mě po rameni.

,,Běž, za chvíli zvoní." Dodala a já otevřela dveře auta, zhluboka se nadechla a už kráčela malým chodníčkem do mé nové školy.

Sedla jsem si do poslední lavice a chystala si věci na první hodinu. Kupodivu jsem napoprvé trefila mojí třídu a neudělala nějaký trapas, jak je u mě známo. Teda bylo, na bývalé škole jsem byla s mou nejlepší kamarádkou nejvíc populární ve škole, byli jsme známé jako "klauni školy" prostě trapasy, ty byli naše.

Ale to už je všechno pryč.

Zmizelo to o prázdninách  kdy mi zavolala matka od té mé kamarádky Kate. Zvedla jsem to s úsměvem, ale to jsem ještě nevěděla že mi ten hovor změní život...

Telefón jsem zvedla a její matka mi oznámila že je Kate mrtvá. Stala se jí a jejímu otci nehoda... a za týden jsem šla na pohřeb, který mi změnil život.

Byla jsem z toho zničená, a proto jsem půl roku nechodila do školy, měla jsem chuť se zabít... ale to už je taky pryč. To byl ten důvod proč jsem tady. Tady začíná můj nový život. Nový život plno nových kamarádů, kluků, príležitostí, štěstí. Tak by si to Kate přála. Abych byla šťastná.

První den jsem vzala s vysokým nasazením. Pozorně jsem poslouchala každé slovo pana učitele a zapisovala si každou poznámku.

Sem tam mi ulétlo očko k nějakému krásnému klukovi, a že jich tu je fakt hodně. Zatím jsem ale neprohodila ani jedno slovo s žádnou holkou, chci si najít nějakou pořádnou kamarádku a to potřebuje čas.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat