5.

2.7K 120 25
                                    


🌌 Seznámení? 🌌

Ejj! Poslední hodina! Celé hodiny jsem poslouchala učitele a už mě z toho bolí hlava... Jako Jo, sem tam jsem pozorovala různé lidi, nebo jsem pozorovala Stilese který si toho všiml takže trapas znovu nezklamal.

Taky mě zaujala jedna věc... Když nám učitel řekl že si máme přečíst text tak jsem očkem znovu zabloudila ke Stilesovi a trošku mě to zarazilo. Byl celý divný, díval se na ten text a papír mačkal v ruce... ale asi nic vážného.

*crrrrrr*

Školou se rozezněl zvonek a vsichni se těšili na oběd. Konečně.

Sedla jsem si sama k volnému stolu a začala jíst oběd. Dneska máme těstoviny s mákem takže mňamka.

Zadívala jsem se k nedalekému stolu kde zase seděla ta parta a o něčem horlivě mluvili se Stilesem. Uklidni se Jejn a starej se sama o sebe. Pohled jsem teda stočila zpátky k jídlu a věnovala se těstovinám.

,,Ahoj." Přišel si ke mě najednou Stiles a já nadzvedla obočí.

,,Ahoj?"

,,Mě jen napadlo em máš dnes odpoledne čas?" Zeptal se a poškrábal se na zátylku.

,,Nevím, záleží co chceš." Zasmáli jsme se.

,,Chtěl bych tě seznámit s mými přáteli." Pohodil rukou a společně jsme se podívali na skupinku žáků která se na nás nenápadně dívala.

,,To je lákavá nabídka." Zamyslela jsem se a on se zase usmíval jak sluníčko na hnoji.

,,Prosím, chtějí tě poznat a jsou naprosto v pohodě až na některé nedostatky ale to je jedno." Zasmáli jsme se a já kývla.

,,Takžé po škole pro tebe přijdu a zajedeme do takového baru kde budou všichni Jo?"  Zadívala jsem se mu do očí.

,,Fajn." Hlesla jsem a on se radostně usmál.

,,Dobře tak po škole, zatím."

Vzal si tácek a rychle se přesunul zpátky ke své partě, něco jim řekl a najednou se všichni odklidili prič.  Jo, jsou divní.

...

,,Ahoj." Pozdravil mě možná trochu nervózně a zase si hrál se šňůrkou od mikiny.

,,Ahoj."

Nasedli jsme do Stilesova Jeepu a vyjeli jsme.

,,Těšíš se ?" Zeptal se s úsměvem a pořád sledoval cestu.

,,Upřímně? Jsem trochu nervózní ale jinak celkem jo."

,,To bude v pohodě, všichni jsou v pohodě možná až trochu na Aidena, Ethana a Maliu ale uvidíš sama a zvykneš si." Zasmál se.

,,Co jim je?"

,,Á tak oni jsou všichni takový zvláštní  ale to zjistíš jinak Aiden a Ethan jsou dvojčata a jsou takový mmm divní? " Zase jsme se zasmáli.
,,A Malia ?" Trochu si povzdechl a měl na obličeji takový divný výraz. ,,Ta je taková rázná a trochu šílená."

,,Je mi to trapné ale já jsem se nezeptala co to bude za klub... Myslela jsem no..." Ukázala jsem na své oblečení.

Měla jsem černou krátkou sukni a černé uplé tričko. Vlasy jsem měla v drdolu a byla jsem trochu víc nalíčená a Stiles? Měl mikinu...

,,Ne, oblékla ses dobře, sluší ti to." Usmál se a já se určitě musím červenat jak rajče.

,Jo děkuji ale ty máš mikinu." Znovu jsem se zasmála.

,,Uvidíš."

......

Přijeli jsme k baru a Stiles zastavil. I Smáli jsme se na sebe a vylezli z Jeepu. Stiles si stoupl vedle mě a oba jsme se dívali na dveře baru.

,,Už si nervózní víc ? " Podíval se mi do očí a já kývla.

,,Fajn, jdeme na to." Dodal, chytl si lem mikiny a vyslékl si ji. Bílá košile kterou měl pod mikinou se trochu zachytila na na chvíli odhalil své břicho, rychle jsem se podívala jinam a zhluboka se nadechla.

Fů, to se nezdá, ale jako ruce a břicho má dost silné á pss.

Mikinu si hodil do auta a s úsměvem se na mě podíval.

,,Můžeme jít?" Zeptal se a já se zasmála.

,,Ne." Přiblížila jsem se k němu a upravila mu límeček. Díval se mi do očí a já se snažila soustředit na límeček.

,,Až teď." Oba jsme se zasmáli.

,,Fajn."

Oba jsme se rozešli směr bar, Já jsem zhluboka dýchala a snažila se ignorovat myšlenky všech hrála si které se můžou stát.
   Přišli jsme ke dveřím a Stiles chtěl otevřít ale najednou stáhl ruku a chytil mě za zápěstí. 

,,Ještě něco." Řekl když mě táhl k rohu. Já jsem se na něj trochu zasažené dívala a on se usmál.

,,Ještě si mi neřekla to jméno." Díval se mi do očí a já si zkousla red.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat