23.

1.5K 81 2
                                    


😴 Sladké usínání 😴

Ležím takhle v posteli  a přemýšlím nad tím co říkala Lydie. O spaní. Ano. Každý kdo je ve vstahu musí přemýšlet na spaní jakože takové to jiné spaní... Ještě jsem s nikým nikdy nespala takže chtěla bych aby to bylo poprvé s někým koho doopravdy miluju a to je Stiles. Ale ještě je brzo... I když se to včera málem zvrtlo.

*Cink*

Sáhla jsem pro svůj telefón a rozsvítila ho.

Stiles♡: Nechceš přijít?

Nadzvedla jsem obočí a zasmála se.

Já: Je půl noc Stilesi:D

Stiles♡: A?

Já:Přijď ty, mamka je v práci a kdybych ráno nebyla v posteli tak zešílí.

Stiles♡: Fajn máš pravdu, můj otec už je na to zvyklí. :D

Ustlala jsem teda trochu postel a rozsvítila lampičku. Koukla jsem se na rychlo do zrcadla. Šmankote.
Upravila jsem si vlasy a pohledem jsem sjela na mé pyžamo s medvídkem. Ježiši.

Stiles lehce zaklepal a já šla otevřít.
Otevřela jsem a hned mě oslnil jeho úsměv.

,,Tak pojď." Zasmála jsem se a šla do kuchyně.
Otevřela jsem ledničku a koukala co dobrého si dám, Stiles postával u linky a s úsměvem mě sledoval.
                    Nic.

Ledničku jsem zase zavřela a opřela se o ní.

,,Co teda plánuješ dělat?" Podívala jsem se na něj a on zapřemýšlel.

,,Em nevím, co bys chtěla dělat?" Zasmála jsem se a já si promnula  víčka.

,,Spát." Začali jsme se smát a on si promnul ruku.

,,Fajn, tak půjdeme spát." Uchechtl se a já nadzvedla obočí nestihla jsem ale nic říct protože mě Stiles chytl za ruku a dal ke schodišti.
   Vyšli jsme nahoru a vešli do mého pokoje, zavřela jsem za sebou dveře a Stiles si prohlížel můj pokoj zatím co já už jsem skočila do peřin.

,,Tak pojď." S úsměvem jsem se posunula ke stěně a poklepala na místo vedle mě.  Nemám v pokoji manželskou postel takže se tu budeme asi mačkat.

Stiles teda kývl, přišel k posteli, nadzvedl peřinu a vlezl pod ní.  Měl na sobě modré pyžamo s auty takže jsme na tom asi stejně.

Převalila jsem se čelem k němu a dívala se do jeho očí, v pokoji bylo šero protože měsíc svítil jenom lehce.
   Stiles se mi taky díval do očí.

,,Stilesi?" Pořád jsme udržovali oční kontakt.
,,Ano?"
,,Miluju tě, strašně moc." Řekla jsem a videa jistkřicky v jeho očích. Nic neřekl jenom mě pohladil po lícní kostí a spojil naše rty, pootevřela jsem ústa a čekala jestli na to zareaguje.
A jak jsem doufala tak Stiles prohloubil náš polibek, rukou sjel po mé paži až k dlaní a propletl naše ruce. Odtáhli jsme se a já se znovu otočila čelem ke zdi.
    Pořád jsem držela jeho ruku a zavírala víčka. Jsem strašně unavená.

Cítila jsem jak mě potichu Stiles objal a já se usmála, cítila jsem jeho tělo na tom mém, byla jsem v jeho oběti a cítila se tak nádherně...

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat