14.

2K 99 10
                                    


🌌Věřím ti🌌

,,Hh." Zhluboka jsem se nadechla a podívala se na Ethana. Už jsou tady, oheň je rozdělaný a má mamka si povídá s mamkou od Scotta. Á ano. Jsou tady i jejich rodiče. Jsou tady už skoro všichni až na jednoho důležitého člověka.... A tím je Stiles se svým taťkou.

Se Scottem, Isaackem, Aidenem ani Maliou jsem ještě nemluvila, teprve teď přišli. Allison s Lydii přišli trochu dřív a tak jsme pokecali o Stilesovi a jak to mezi námi je... to já vlastně ani sama nevím. Taky jsem jim teda řekla že to už vím.

,,Jejn?" Otočila jsem se a prede mnou stál Scott s Isaackem.

,,Ahoj kluci, ano?" S úsměvem jsem se zeptala.

,,Jsi v pohodě?" Zeptal se Scott a já se zamyslela.

,,No, i jo ale pořád se z toho vzpamatovávám že mám za kamarády velké masožravé zvířata kteří mají ostré tesáky a drápy jako břitva." Řekla jsem a uchechtla se.

,,Vlkodlaky by stačilo." Usmál se Isaack a já se otočila a šla si sednout k ohni k holkám.

,,Ahoj Malio." Pozdravila jsem ji a ona mi s úsměvem pozdrav vrátila. Jakoo jsem trošku naštvaná když je se Stilesem ale na druhou stranu mi přijde jako fajn holka.

,,Jejn? Půjdeš pro Stilese a pana Stilinského? Už jsou před barákem." Usmála se na mě mamka a nesla společně s Allisniným taťkou a mamkou od Scotta balíčky Marshmallownů. Mňam. Kývla jsem a nervózně jsem šla před barák.

Jejn klid, musíš se chovat naštvaně. No co ? Musím ho trošku potrápit i když chápu že nevěděl jak mi to říct dřív....

,,Ahoj Stilesi." Řekla jsem nudně a hned se s krásným úsměvem podívala na pana Stilinského.

,,Dobrý večer Pane Stilinský, dejte já vám to vezmu." Vzala jsem mu talíř se zákuskem.

,,Pojďte za mnou, všichni už jsou tady." Řekla jsem a šla společně s nimi na zahradu.

Talíř jsem položila na malý stoleček a nenápadně pozorovala Stilese jak se se všemi zdraví.


Tma už byla na krok a všichni jsme seděli na židlích u ohně. Povídali jsme si všichni o různých věcech společně s rodiči. Seděla jsem vedle Ethana a vedle Lydie která si pořád něco šeptala s Aidenem. Jsou sladcí.
   Sem tam jsem si všimla že mě Stiles sleduje ale dělala jsem jakože nic, jen ať se podusí zlatíčko moje.

Nebudu ho ale trápit dlouho, už to moc dlouho nevydržím... Mám plán. A potom až nás nikdo v té tmě neuvidí tak znovu přitisknu mé rty na ty jeho. Aww.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat