43.

1.3K 74 8
                                    

Předem VŠEM moc děkuji
❤ ~~ za podporu ~~ ❤

,

,Sss" Sykla jsem a rychle se chytla za můj krk. Bolelo to. Hodně.

Hned jsem se ale zvedla a uskočila k Lydii.

Stiles se pomalu zvedl z gauče ale hned spadl. Chtěla jsem k němu běžet když v tom se zhrbil a začal "zvracet" obvazy.

Otočila jsem se na stojícího Scotta za mnou který nevěřícně sledoval Stilese. Když si mě ale všiml že mám slzy v očích tak mě objal.

V tom ale nastalo ticho. Že by už byl konec ? Prosím.

Pomalu jsem se otočila na zmateného Stilese který seděl na zemi a sledoval kupu obvazů ze které se právě objevila ruka.

Co to kurva je !

Zděšeně jsem sledovala jak z kupy vylézá Nogitsune.

,,Chyťte ho." Řekl zaraženě Scott a už běžel s Peterem a veterinářem ho chytit. Já jsem všechno jen sledovala z dálky.

Scott s Petrem ho chytly za ruce a přitlačili na sedačku. Nogitsune sebou pořád trhal jenže najednou se Scott podíval na Veterináře divným pohledem a začal mu sundávat obvaz z obličeje.

Přišla jsem teda k nim a sledovala vyděšeného Stilese. Co to.

,,Kde je a-" Nedořekl to Scott a podíval se k otevřeným dveřím.

,,Vzal Lydii." Řekl Peter a podíval se na Scotta.

Takže ještě není konec.

Podívala jsem se na Stilese který mě sledoval.

,,Musím jít kdyby něco tak mi zavolejte." Vyhrkla jsem ze sebe a rychle vyšla z baráku.

Nevím co to semnou je.

Je toho na mě prostě moc...

Začala jsem brečet a rychle si utírat slzy.

,,Jejn!" Zastavila jsem se a zůstala stát. Rychle si utřela slzy a pomalu se otočila.

Stál hned za mnou. Byl trochu zhrbený, měl rozcichané vlasy a byl celý bledý. Jeho oči byly vlhké a červené.

,,Pojď sem." Zašeptal a silně mě objal.

,,Tak moc tě miluju." Vzlykla jsem a on mě objal ještě víc.

,,Já tebe taky..."

🖤🖤🖤🖤

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat