21.

1.5K 90 2
                                    


🌁 "Neboj je v práci " 🌁

,,Jsem doma!" Ozvalo se celým barákem a já ztuhla, Stiles si něco potichu zaklel. Vytáhl ruku z pod mých legín a rychle vstal. Já jsem rychle upravila vlasy a sedla si na Stilesův koberec.

,,Stilesi dn-" Do pokoje vešel pan Stilinský a zasekl se při pohledu na mě. Ano, děkuji pane Stilinský právě jsem mohla přijít o panenství s vaším synem jenomže vy jste to překazil. Nad mou šílenou myšlenkou jsem se musela zasmát a vrátila se zpět do vnímání světa.

,,Dobrý den." Pozdravila jsem ho s úsměvem a držela v ruce knihu do češtiny.
,,Ahoj Jejn, copak děláte?" S úsměvem přišel ke Stilesovi který seděl u stolu a držel v ruce sešit.

,,Čau tati, právě děláme úkol do školy." Řekl otravně Stiles a šerif se zasmál.
,,Ještě že já už to mám za sebou." Otocil se a šel ke dveřím ale potom se znovu otočil.

,,Napadlo mě co kdybychom si udělali večeři? Něco objednám a popovídáme si." Usmál se a Stiles se na mě podíval.
Usmála jsem se a podívala se na pana Stilinského.
,,To je dobrý nápad pane Stilinský." Řekla jsem a všichni jsme se zasmáli.

,,Fajn, pizzu ze šunkou nebo s ananasem?" Nadzvedl obočí a já se znovu zasmála.

,,Se šunkou." Šerif na nás mrkl a zavřel dveře. Oa jsme se začali smát a hodili knížky na zem.
    Vstala jsem a sedla si se smíchem na postel.

,,Máš štěstí že jsme byli oblečení." Řekla jsem a on si s úsměvem promnul čelo.

,,Neboj je v práci." Napodobila jsem jeho hlas a on se začal smát.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat