33.

1.3K 71 6
                                    


⛼ Tak zase někdy... ⛼

,,Zvládneš to tady sama mami?" Objala jsem mou mamku a ta se zasmála.

Už jsme se o tom bavily, je hodná a chápe co teď potřebuju. Říkala že za mnou bude k tetě jezdit a budeme pořád v kontaktu.

,,Neboj se zlatíčko, zvládnu."

,,Hlavně nezapomeň! Pokud si sem budeš vodit chlapy, ať se nedotýkají mého pokoje a věcí v nich." Znovu jsme se zasmáli.

,,Neboj."

S úsměvem jsem se otočila čelem na stojící auto před barákem vedle kterého byla má teta a Scott s Isaacem dávali tašky do kufru.

Nechce se mi je opouštět... Ale bude to tak lepší.

Sešla jsem z terasy po schodech přímo za holkama které stály vedle auta.

,,Ach joo Jejn... Proč?" Objala mě Lydie a já cítila pár slz které tekly po mém obličeji.

,,Bude to tak lepší, navíc zase přijedu." Podívala jsem se s úsměvem na Allison která měla taky slzy na krajíčku.

Lydie se trochu odtáhla, chytla Allison za ruku a přitáhla ji k nám do obětí.

,,Budete mi chybět holky." Zašeptala jsem a přitiskla jsem je ještě víc k sobě.

Když jsme se tak po pěti minutách odtáhli, podívala jsem se na stojící Maliu u auta.
Usmála jsem se na holky a šla za ní.

Malia si mě hned všimla a otočila se celým tělem ke mě. Já jsem se usmála, natáhla ruce a taky ji objala.

,,Hele nerada přiznávám svou chybu ale musím to říct," Řekla Malia když jsem se odtáhla.

,,Omlouvám se za to všechno co jsem předtím dělala, je mi líto co se stalo a budeš mi chybět..." Lehce se usmála a já ji zase uvěznila v objetí tak jako následně Scotta, Isaaca, Aidena.

,,Ethane?" Usmála jsem se a on na mě. Ostatní už stáli u sebe a o něčem si povídali.

,,Budeš mi chybět..." Objala jsem ho a on se zasmál.

,,Ze všech nejvíc samozřejmě," Řekl a hodil po mě ten svůj typický drsňácký výraz.

,,Jasně." Oba jsme se zasmáli.

,,Budeme ale ve spojení takže čekám od tebe každý den hovor jo a,"

Sundala jsem si batoh který jsem měla na zádech, rozepla ho a ukázala Ethanovi plyšáka kterého mi dal.

,,Budu tě mít pořád v pokoji." Zasmála jsem se a on protočil panenkami.

,,Hlavně když budeš spát s nějakým borcem tak mě nezapomeň otočit, vážně bych to nepotřeboval vidět." Oba jsme dostali záchvat smíchu a já ho bouchla do ramene.

,,Klidně bych ti mohla zařídit i 4D..." Znovu jsme se začali smát.

,,Em to radši ne."

,,Neboj, myslím že to nehrozí takže jsi v suchu." Ethan se začal smát a já s ním.

,,Jejn? Už budeme muset jet." Křikla na mě teta z auta a já znovu objala Ethana.

,,Měj se."

,,Ty taky..."

Přišla jsem k autu a začala zase brečet. Otevřela jsem dveře, otočila se na všechny kteří stáli u baráku a naposledy jim zamávala.

Naposledy jsem se podívala na to okno ve kterém vždycky vykukoval Stiles.

Nasedla jsem do auta a zavřela dveře, teta nastartovala auto a pomalu jsme vyjely.

Dívala jsem se do zpětného zrcátka jak tam všichni stojí a já se od nich vzdaluju čím dál víc..



Fuuu. 😁

Líbí? ❤

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat