✨ Půjdu s tebou. ✨,,Co máš s tím em jak se jmenuje... Stilesem?" Zeptala se mě mamka když jsem si chystala večeři.
,,Em nic ? Jsme kamarádi." Řekla jsem a plácla na talíř první palačinku.
,,Jojojo a to pusinkování bylo co ?" Zeptala se se smíchem a já se začervenala.
,,Jako něco je ale zatím jsme jenom kamarádi. Každopádně za chvíli se půjdu obléct na ten ples."
,,Jo vlastně dneska je ten ples! Já si říkala proč si namalovaná." Uchechtla se.
☆
,,Mami?" Sešla jsem ze schodů a má mamka na mě upřela pohled.
,,Myslíš že mi to sluší?" Ukázala jsem na sebe do zrcadla. Mé dlouhé hnědé vlasy jsem měla vyžehlené takže mi sahaly až po pas.
Měla jsem na sobě uplé světle růžově šaty a u pasu se šaty rozpouštely do sukně.,,Wow." Hlesla má mamka a já z jejího pohledu vysoudila že asi ano.
,,Takže tak můžu jít? Stiles už je tady." Zataženou záclonou projelo světlo Stilesova Jeepu.
,,Zlato! Době to sluší, jako princezna! Tak běž, užij si to." S úsměvem se na mě podívala a já jí s děkovným úsměvem zamávala. Popadla jsem kabelku, obula si balerýnky, naposled se podívala do zrcadla a otevřela dveře.
Stiles stál u svého Jeepu opřený o kapotu, měl na sobě bílou košili a přes ní hozený černý oblek, dokonce měl i motýlka se kterým si nervózně hrál...
,,Ahoj Stilesi." Pozdravila jsem a hned mu skočila kolem krku, obmotal mi ruce okolo mého pasu a dlouze mě políbil.
,,Wow! Sluší ti to !" Řekl když se odtáhl a přejel mi rukou po zádech, celá jsem se zachvěla a dala mu další pusu.
,,Tobě taky."
Nasedli jsme společně do Jeepu a mlčky jeli na ples.
Všimla jsem si jak Stiles nervózně bubnuje konečky prstů nervózně o volant........
Už nějakou dobu tady sedíme a společně si povídáme, dorazili tady skoro všichni, Lydie s Aidenem, Allison, Isaack, Malia, Scott, Ethan a dokonce i Danny a nějaká nová holka která se baví se Scottem, nějak si nepamatuji jméno....
Už jsme si párkrát zatancovali ale ještě nebyl žádný ploužák, celkem mě znervozňoval Stiles.... Seděl na gauči vedle mě a nervózně poklepával nohou. Co mu je ? Kdyby ostatní věděli o našem.... vztahu ? Jak to vlastně mezi námi je ?
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...