32. ????

1.3K 70 7
                                    


🖤 Nedělej to těžší... 🖤

[ Jestli máte nějakou vaši smutnou písničku, zkuste si jí k tomu pustit.]

Trošku ve mě hrklo a já se zastavila. Bouchla jsem do těch dveří silně, tak proč se nezavřely? To byla moje první myšlenka.

Prostě se nezavřely bože.

Lehce jsem se zasmála nad mou paranoiou a otočila se zavřít teda ty dveře.

Pohledem jsem sjela ke dveřím a tvář mi rázem ztuhla. Sakra, sakra, sakra.

Ve dveřích stál Stiles a s obrovskými kruhy pod očima na mě koukal.

Sakra.

Zhluboka jsem se nadechla a snažila se odsunout myšlenky které ho litujou. Odsunout vzpomínky a touhy ho znovu políbit na jeho měkké rty.

,,Jejn?"  Vyslal mé jméno do vzduchu a já se znovu nadechla a cítila nepříjemné šimrání nosu které vždy zapříčiní pláč.

Nezvládnu to.

Hlavou mi znova probliklo to video.

Začala jsem brečet, otočila jsem se zády a rukou si začala sušit slzy. Proč jsem sakra tak slabá !?

,,Jejn no tak c-" Přišel hned ke mě ale když se mě chtěl dotknout tak jsem uhla a on se zasekl.

Povzdechl si a jak vždycky dělá, si naštvaně prohrábne vlasy.

,,Fajn, můžeš my teda vysvětlit co se stalo ?
Jejn já tě miluju a nevím co se mezi náma stalo!"

Slyšet od něj že mě miluje mě ještě víc poslalo ke dnu.

Když jsem byla potichu začal nervózně chodit sem a tam. Sedl si na židli v chodbě a začal si kousat nehty.

,,Tak řekneš mi to už?!" Zvíšil nekontrolovaně hlas a já trochu ucukla. Podívala jsem se mu do očí které měl vlhké.

Vytáhla jsem teda mobil a začala hledat v galerii ono video. Šlo to těžce protože jem přes mé uslzené oči viděla špatně ale nakonec jsem ho našla.

Pustila jsem video a display otočila na něj. Stiles svůj pohled přesunul na mobil. Sledovala jsem jak na to zareaguje, nejdřív trochu nakrčil obočí ale potom jsem v jeho očích viděla bolest.

,,Tohle se stalo Stilesi," Vydechla jsem a strčila mobil zpátky do kapsy. Stilesovi začali téct slzy a mě to uvnitř ničilo.

,,Byl jsem mimo Jejn já s-"

,,Tohle si nech Stilesi. Nedávno jsem mluvila s tou holkou, asi jste to dělali na záchodech Stilesi." Snažila jsem se být v klidu a uklidnit moje emoce.

,,Jejn já tě miluju!" Zvedl se rychle ze židle a já se k němu otočila zády.

,,Podívej se na mě Jejn, podívej se mi do očí a řekni že to tak cítíš taky. " Chytl mě za rameno a otočil mě k němu čelem.

,, Jejn já tě miluju a moc mě mrzí co se stalo. Promiň mi to moc ! Miluju tě, řekni že to cítíš stejně. " Zašeptal a já se mu dívala do očí.

Nedokážu to. Strašně mi to ublížilo.

,,Jejn prosím! Řekni to." Naléhal a já tam jen tak stála a dívala se mu do očí.

Miluju tě.

,,Měl bys už jít." Řekla jsem rychle a podívala se na své boty.

Stiles odstoupil a utřel si slzy které nabíraly na síle.

,,Fajn." Rychle se otočil a se zabouchnutím dveří odešel.


Aaaa je to tady. 😣

Promiňte za delší pauzu... neměla jsem čas.

Doufám že se vám díl líbí

Děkuji moc za podporu 💖

Jste nejlepší  ! 🎉💖

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat