2.

3.3K 136 5
                                    


🌌 Trapas nezklamal 🌌

S úsměvem jsem si to kráčela na oběd a s nadějí že aspoň bude něco dobrého a lepšího než v bývalé škole, a přiznejme si to... ty jídla se tam někdy fakt nedají jíst.

Vzala jsem si tácek a když jsem přišla na řadu zjistila jsem že máme špagety, jej! To může být celkem dobrý.

Spokojeně jsem si nalila pití a vidala se hledat volný stůl. Vyšla jsem zpoza sloupu a v tu ránu mé jídlo bylo na zemi a také na oblečení.

,,Hej." Řekla jsem zklamaně a hned začala sbírat jídlo ze země.

,,Já em já se ti moc omlouvám já jsem spěchal a." Dotyčný se ke mě sklonil a já hned spadla do jeho hnědých očí.

,,V pohodě." Řekla jsem a přerušila oční kontakt. Ne, není to v pohodě ty hhh! Nejradši bych se teď propadla do země.
    Všichni na nás koukali a někteří se i smáli, divím se že mi ten kluk to pomáhá uklidit... Ale jo, vypadá celkem mile.   Nenápadně jsem se na něj podívala a všimla si jeho úsměvu.

,,Co tak koukáš?" Zasmál se a já se s úsměvem podívala zpátky na špagety které už byli skoro všechny na talíři.

,,Zkoumám přírodní katastrofy víš? A docela si mě zaujal." Zase jsem se na něj podívala a společně jsme se zasmáli.

,,Tebe jsem ještě neviděl ani tě neznám, jak to ?"

,,Hm to bude tím že jsem poprvé v nové škole." Dala jsem poslední špachetu na talíř a společně s katastrofou jsme se zvedly na nohy.

,,Tak to jo, Já jsem Stiles, Stiles Stilinski." Podal mi ruku a nad tím jsem se musela zasmát, držela jsem oběma rukama tácek takže to asi nepůjde... On si toho všiml a tou rukou si prohrábl vlasy. Ach jo.

Znovu jsem se na něj usmála a odešla.
Musela jsem vrátit tácek a asi si musím jít koupit něco na oběd, doma beztak nic nebude.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat