🌌 Dobrý vtip 🌌,,Ethane ?" Řekla jsem do telefonu a opřela se hlavou o opěradlo sedačky.
,,No? Tak povídej? Jak to dopadlo? Mám přijet?"
,,Ne nemusíš, to padlo to vlastně zatím nijak, večer půjdeme ven."
,,Večer? Dneska večer ?"
,,No? Proč se tak ptáš?"
,,Je úplněk..." Řekl a já se zasmála.
,,No a ? Jinak děkuji za tu ochotu ale teď se půjdu pomalu připravit ven a ještě něco do školy tak zatím paa."
,,Ahoj."
.............
,,Můžeme jet?" Usmál se roztomile a já kývla, nastartoval a jeli jsme.
,,Kam to vlastně jedeme ?" Zeptala jsem se a podívala se na něj.
,,Em uvidíš."
Zbytek cesty kde byli ticho a já jenom čekala co mě čeká....
.
,,Em teď se docela bojím jestli mě tady nechceš zabít." Zasmála jsem se když jsem vystoupila z auta a zjistila jsem že jsme v lese.
Přišel ke mě a rozhlédl se.
,,Jejn? To co ti chci ukázat a vysvětlit je docela velká věc... Nesmíš to nikomu říct ano? I kdyby se stalo cokoli musíš vědět že..." Zasekl se a trochu si povzdechl, chytl mě za bok a znovu mě políbil. Nečekala jsem to. V břiše jsem naráz měla zase milión motýlů a podlomily se mi kolena, Stiles mě ale udržel a do polibku se usmál.
,,Tak pojď." Vzal mě za ruku a já celá červená šla vede něj do lesa.
Vešli jsme na takovou lesní mítinu kde krásně svítil měsíc. Stiles se na mě znovu otočil a já znovu v hlavě zatoužila po jeho polibku ale, ovládej se Jejn.
,,Si připravená?" Zeptal se ale bez úsměvu. Nejistě jsem kývla a on ustoupil na bok. Stál tam Scott s Allison a nějakým dalším pánem.
,,Co tady dělají?" Zasmála jsem se ale nikdo se nesmál. Dobře... začíná to být docela dost děsivé.
,,Jejn, určitě sis všimla že v tomhle městě se děje něco divného." Začal Stiles.
,,Všichni ti chceme něco říct a nesmí se to nikdo, nikdo dozvědět. Kdybych ti to řekl tak se začneš smát a nebudeš mi věřit a tak bude lepší když ti to ukážou." Ukázal na Scotta a toho pána kteří přistoupili blíž ke mě, těkala jsem pohledem na ně a na Stilese.
,,Já jsem Derek, má rodina je mrtvá ale to je dlouhý příběh ale to hlavní je že jsem vlkodlak." Řekl a hned po tom mu začali svítit oči červeně a já se lekla a odstoupila. CO TO DO HÁJE JE?!
Chtěla jsem znovu ustoupit ale Stiles ke mě přišel, nenápadně chytl mou ruku a propletl naše prsty v jednu. Nějak mě to uklidnilo ale pořád jsem sledovala ty červené oči.
,,Já, Derek, Isaack, dvojčata, Malia jsme vlkodlaci, Lydie je Banshee a Allison s jejím otcem nam pomáhají s nadpřirozenými věci. " Řekl Scott a já hltala každé jeho slovo.
,,Nejsme nebezpeční, dokážeme se ovládat." Řekl a najednou se ze stínu vynořilo něco co bylo na Scotta podobné, až na to že to mělo tesáky, uši, chlupy, drápy a červené oči.
,,Červené oči mají jenom Alfy a to jsem já a Scott, každý máme svou smečku. Skoro. Já jsem se Scottem takový společník." Řekl zase Derek.
,,Jejn nesmíš to nikomu říct, řekli jsme ti to jenom kvůli Stilese. Teď patříš do mé smečky." Řekl Scott a já se zamračila.
Chvíli bylo ticho a mě se v hlavě motalo tolik myšlenek, srdce mi bilo o závod a já nevěděla co mám sakra dělat.
,,Ty na to nic neřekneš?" Řekl po nějaké době Stiles a já se pořád dívala do země.
,,Jejn?" Znovu se zeptal.
,,Já já budu si to muset nechat projit hlavou já půjdu domů, musím si to srovnat." Řekla jsem a podívala se mu do očí. Miluju tě Stilesi. Pomyslela jsem si ale neřekla to, rozdělila jsem naše ruce a odešla.
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...