🌌 Musím ti něco říct... 🌌Nervózně jsem zase klepala nohou o zem a rychle přemýšlela co mu vlastně mám říct.
Ahoj Stilesi já jsem si chtěla jenom promluvit o té včerejší puse. Jooo jasně Jejn .
Zoufale jsem si povzdechla a podívala se před sebe. Ale ne. Sakra. Stiles už šel společně s Maliou a Scottem k jeho Jeepu kde jsem stála i já. Skvělý!!! Scott by mi ani tak nevadil a ta Malia ? Co mám říct? Stilesi, chci si promluvit. Ohhh proč já tu stojím.
Stiles si mě všiml a díval se mi do očí, postupně se na mě dívali všichni tři. Bože... do čeho jsem se to namočila.
,,Ahoj." Pozdravili mě všichni a Stiles se usmál ehm na své boty.
,,Stilesi? Můžeme si promluvit ?" Zeptala jsem se a hrála si nervózně s mou mikinou.
,,Em jo jasně." Podíval se na Scotta a Malia jenom přihlížela.
,,Jo necháme vás, tak domů tě odvezu já Jo? " Scott se podíval na Maliu a ona kývla, vyměnila si pohled se Stilesem a spolu se Scottem odešla.
Určitě se Stilese něco má, eee proč ? Proč tady stojím? Eeee.... Ne. Jejn věř si! Do dáš, rekneš co cítíš jako Ethan.
Zhluboka jsem se nadechla a v tom Přiběhl a zpátky Malia.Otočila se ke mě zády naproti Stilese. Jop Jejn, zatleskej si.
Chytla lehce Stilese za ruku a trochu se k němu nahla.,,Potom mi zavolej a domluvíme se m." Zasmála se. ,,Na tom rande." Zašeptala velmi potichu že jsem to vuuubec neslyšela.
Právě teď jsem ztratila všechny své šance že bych se mohla znovu dotknout jeho rtů.
Sklonila jsem pohled k mým botám a zhluboka dýchala. Ne Jejn. Nerozbrečíš se tady, ne. Si silná holka. Mysly na Ethana a Dannyho, jak jim to vyšlo, jak si jim pomohla.
,,O čem si to chtěla mluvit? " Zeptal se když Malia odešla a já se na něj podívala. Měl nejistotu v očích.
,,No em asi už o ničem." Falešně jsem se usmála a on si povzdechl a nervózně si rozcuchal vlasy.
,,Holky včera říkali že si odešla někam s Ethanem." Řekl.
,,Ethan je gay." Řekla jsem a on se zamyslel.
,,A já s Maliou jenom kamarád."
,,Jasně." Zamumlala jsem.
,,No tak jsme se domluvili na rande já já vůbec nevím co mám dělat, ja jsem ve světě který nedokážu pochopit kolem mě lítají vlkodlaci, teď ty vraždy oh bože!" Něco si zamumlal a hlavou bouchl o kapotu svého Jeepu.
,,Tak proč si mě teda políbil?!" Vyskočilo mi z úst a oba jsme se trošku zasekli. A sakra.
,,Protože, m protože teď ti to nemůžu říct... Ne teď. Nejdřív musíš něco vědět. Dneska, em dneska v jedenáct večer pro tebe přijdu Ano?" Podíval se mi hluboko do očí.
Sice nepobírám proč tak pozdě ale budiž.
,,Fajn! Teď už musím jet tak dneska Ano?" Řekl rychle a já kývla.
,, Tak, Tak zatím ahoj."
,,Ahoj." Usmála jsem se a rozešla se směr můj domov.
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...