13.

1.9K 101 4
                                    


🌌 Žluté oči 🌌

,,Jejn?! Máš tady toho emm no jednoho z těch dvojčat." Zakřičela na mě má mamka a já seběhla rychle ze schodů, obula jsem si boty a přes okno jsem se podívala na Ethana který čeká venku.

,,Ahoj!" Pozdravil mě s úsměvem a já se tak usmála.

,,Ahoj, pojď půjdeme na zahradu." Obešli jsme barák a sedli si na jednu lavičku u lesa. Sedla jsem si do tureckého sedu a otočila se na něj.

,,Proč si mi nezavolala, víš jaký jsem měl strach?" Řekl a já pořád uvažovala jak mu to říct že to vím.

,,Ale, včera jsme byli se Stilesem v lese, úplněk zářil a co si dělal ty za úplňku?" Nadzvedla jsem obočí a držela jsem se abych se nezačala smát. On trochu znejistil a ošil se.

,,Nic moc, včera jsem byl unavený takže jsem šel brzo spát." Usmál se. Docela mi vadí že mi lže ale na druhou stranu ho chápu... asi není lehké vysvětlit někomu že je vlkodlak, sama se divím že jsem se z toho dostala tak brzo.

,,Ethane?" Podíval se mj do očí.

,,No?"

,,Nemusíš mi lhát, vím to, vím že jsi určitě včera nebyl doma a že sis určitě nedělal s Aidenem čajový dýchánek při měsíčku." Nad tím jsme se oba museli zasmát.

,,Řekli ti to včera že? Mohlo mi to dojít."

Jenom jsme se zasmáli.

,,Ukaž oči." Znovu jsme se zasmáli a najednou jeho oči začali svítit žlutě. Mazec.

,,Teď mi řekni co ti řekl ten Danny a jak to probíhalo." Byla jsem celá natěšená a on se zamyslel.

,,No tak já jsem za ním přišel a no on se mi hned omluvil a řekl že to byla chyba a tak jsme si řekli co k sobě cítíme  no a prostě jsme zase spolu."

,,Ježíši já to chci do detailu tak šup."

Začal mi teda vyprávět každé slovo a já pozorně poslouchala. Jsem ráda že mu to vyšlo, a teď budu muset udělat něco se vstahem se Stilesem.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat