Trošku jsem se zachvěla když jsem na mém těle pocítila lehký studený vánek, tak jsem se od mazání toustu otočila na okno jestli jsem ho nenechala náhodou otevřené a bylo zavřené, pokrčila jsem obočí a přivinula si župan víc k tělu.
Přesunula jsem se teda zpět k toustu a začala ho mazat.
Kolem bylo divné ticho a já trochu znervoznělěla když v tom jsem uslyšela takový ten zvuk otvírání hlavních dveří a úplně zkameněla.
Adrenalin a strach proudil mou krví a já natahovala pomalu ruku k mobilu. V tom jsem se ale stopla, co když jsem z toho všeho jen naivní a slyším bludy? Natáhla jsem se teda pro jistotu pro kuchynský nůž a pomalým krokem šla do chodby.
Z chodby foukal noční studený vánek a tak jsem přidala na kroku a zkameněla při pohledu na otevřené hlavní dveře.
,,Kurva." Zaklela jsem a celá vystrašená rychle zabouchla dveře a utíkala do kuchyně pro mobil který jsem tam nechala.
Nůž jsem hodila na kuchyňskou linku a začala mezi obaly zeleniny hledat telefon.
Kde do prdele je! Ted tady byl!
Začala jsem čím dál víc plašit... Bylo mi do breku ale snažila jsem se být silná, rychle jsem se otočila s úmyslem jít do obyváku pro pevnou linku ale celý svět jakoby se zastavil.Stála jsem tváří v tvář pře Stilesem, Stiles stál u gauče a držel v ruce můj mobil.
,,Hledáš tohle?" Řekl šibalským hlasem a já jen se strachem stála a zhluboka dýchala.
,,C-c o chceš?" Vydala jsem ze sebe a on se pousmál a koutkem oka se mi podíval do očí.
Zhluboka se nadechl a semkl ruku v pěst, sledovala jsem jak zhluboka dýchá.
,,Proč si zpátky přijela ?" Zeptal se už klidně a povolil stisk.
,,Em c-htěla jsem pomoct." Řekla jsem nejistě a tolik si přála mít můj mobil v ruce a zavolat o pomoc.
Stiles položil můj mobil na bar a pomalým krokem šel ke mně, zrychloval se mi dech a měla jsem víc adrenalinu v krvi.
Když byl u mě podíval se mi zpříma do očí.
,,Chyběla si mi," Zašeptal a přitiskl své rty na ty mé.
Já jsem v šoku stála ale hned jsem zavřela oči a užívala si ty jeho rty na těch mých.
Lehce mi přitlačil na mé břicho a tím naznačil abyc couvla a já tak udělala. Tělem jsem narazila na kuchnskou linku na kterou mě následně vyzvedl. Pečlivě laskal mé rty a já jeho, naše jazyky vedli velkou bitvu a mé ruce putovaly pod jeho tričko, Stiles si hrál s mými vlasy.
💪😊❤
Líbí ??Milujuuu vásss 😚
💙💙
🐺🐺🐺🐺🐺
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...