👁 * Ty temné oči * 👁
Podívala jsem se na něj.
Stál tam uprostřed celého toho ddění a na tváři měl šibalský pohled. Né takový jaký jsem znala... Byl jíný, temnější.
V tom jsem ale zpozorněla a jedním očkem sledovala Stilese kterému spadl šibalský pohled a nahradil ho pohled zaražený?
Sledovala jsem jak mírně naklání hlavu a přivírá oči, vypadalo to jako by sál vzduch kolem něho a to ho dělalo silnějším. V tom ale náhle přestal a trhnutím se podíval mým směrem.
Já jsem ale stihla rychle zalézt zpátky za zeď.
,,Koho tady ještě máte?" Po tak dlouhé době jsem zaslechla jeho hlas, také byl ale jiný... Byl lehce hrubší a šlo v něm slyšet jisté pobavení.
,,Cítím ji." Zešeptal a já ztuhla. A je to v prdeli.
,,Tak pojď ukaž se, co Scotte? Přinesl sis nějakou posilu?" Zasmál se Stiles a já se zhluboka nadechla.
Jejn, pojď do toho.
S velkým nasazením jsem vyšla zpoza dveří a kráčela si to přímo ke Stilesovi.
Tentokrát měl na tváři překvapený výraz, jako by to byl na chvíli on.
Když jsem byla kousek před ním,
zastavila jsem se a tentokrát se mu podívala zpříma do očí.Měl je tmavší než obvykle, pod očima měl výrazné kruhy pod očima, vypadal jako zrozené zlo... Ale i přes to, v něm pořád vidím toho kluka kterého miluju...
,,Jejn?" Řekl zlomeným hlasem a tentokrát už to nebyl ten hrubý hlas, jako by se lusknutím prsty změnil.
Když jsem se chystala něco říct, v tom si Stiles chytl břicho a začal řvát bolestí, klekl si na kolena a začal si chytat za hlavu. Byl to nepříjemný pohled, nevěděla jsem co mám dělat, to zdřejmě nikdo. Stiles se trápil a řval přes celou místnost, jako by se uvnitř pral sám se sebou.
První se toho ujal Šerif, klekl si rychle k němu a začal na něj křičet co je s ním. Ostatní jsme tam stály jako opaření když v tom....
Nastalo ticho.
Všichni jsme zvedly pohled od Stilese na bojovníky v černém, kteří stáli u velkých oken.
Stiles jen zhluboka dýchal a díval se na podlahu.
Óny.
Jdou si pro něj.
Další díl !
Líbí? ❤
🐺🐺
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...