🌋 Něco se děje? 🌋
◾ Pondělí ◾Seděla jsem na schodech před barákem a čekala na Lydii, dneska jsme se domluvili že mě vezme do školy. Včera večer odjela teta, nebyla tady moc dlouho což mě mrzí... Ale zase jsme si tu neděli užily, byly jsme v kavárně a odpoledne v obchóďáku společně s mamkou, prostě dámská jízda!
Podíval jsem se na Stilesův barák a následně na modrý jeep zaparkovaný před barákem na cestě. Se Stilesem jsme se od soboty neviděli. Jenom dneska ráno jsem mu napsala že mě do školy veze Lydie, neodepsal.
Pohledem jsem sjela na modrý auto které zastavilo předemnou a z okýnka se na mě dívala vysmátá Lydie.
S úsměvem jsem vstala a nasedla vedle ní.,,Ahoj!"
,,Ahoj!"
Lydie se rozjela a už jsme pomalu jely ke škole.
,,Tak jak dopadla v sobotu ta párty?" S úsměvem jsem se na ní podívala a ona sledovala cestu.
,,Noo já si z toho moc nepamatuju ale Aiden mi říkal že prý né moc dobře, k večeru se vrátil Derek a poté se tam zase ukazaly Óny." Povzdechla a já jenom kývla.
Cestou jsme si ještě povídali o škole a tak.Šla jsem chodbou ke své skříňce a všimla si zkoumavého pohledu jedné černovlásky, když jsem se na ní podívala uhla pohledem a šla rychle dál. Co je ? Otevřela jsem skříňku a z ní vypadl malý papírek. Ohla jsem se pro něj a otevřela ho.
Dneska po škole počkej v holčičích šatnách, asi bys něco měla vědět.
Žádný podpis, nic. Rozhlédla jsem se kolem ale žádný podezřelý nikde nebyl. Byla to snad ta černovlasá holka?
,,Ahoj lásko." Leknutím jsem nadskočila a zmáčkla papírek v pěst, otočila jsem se a vedle mě stál Stiles.
,,Ahoj," Stiles se mi přitiskl na rty a mě hned po ránu vlétlo do břicha milión motýlků. Proč mi tohle dělá...
Pomalu se odtáhl a se svým kulišáckým úsměvem se na mě podíval.,,Co to máš?" Ukázal s úsměvem na mou ruku a já se jenom zasmála a papírek strčila do kapsy mikiny.
,,Ale, starý tahák do chemie." Povzdechla jsem si a začala si brát knihy ze skříňky.
,,Lydie mi říkala že se tam v sobotu oběvily Óny a že zase něco udělali Lydii a spól. " Podívala jsem se na něj a on si prohrábl vlasy.
,,Jo, já si nic nepamatuju ale Scott mi to říkal a už na tom pracujeme, dneska jdeme za mamkou od Kiry, prý něco ví." Zavřela jsem skříňku a upravila Stilesovi kapuci od mikiny.
,,Fajn, můžu jít s váma? Vy máte ještě trénink že ?" Ruce jsem nechala obmotané kolem jeho krku a on mi položil ruce na bok.
,,Jo můžeš, máme takže po tréninku pro tebe přijedem jo ? " Usmál se a já kývla ale pohledem jsem sjela na tu černovlasou holku, stála opodál s nějakou brunetou a dívali se do mobilu a potom hned na nás. Co se dneska krucinál děje?
Stiles si toho všiml a otočil se stejným směrem, ty holky si všimly že se na ně díváme a rychle odešly.
,,Em, děje se něco?" Nejistě se na mě podíval a já kývla že ne. Ale...
Chodbou se rozlehl nepříjemný zvuk zvonku a já protočila panenkami. Neeee. Stiles mi věnoval polibek a už jsme každý šli do své třídy.
Líbí?
Už je tam něco podezřelého...
☹
💕
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...