🌌 Nečekané zjištění 🌌,,A teď mi řekni jak se ti to stalo." Naléhala na mě má matka když jsem se vedle ní sedla na gauč. Ví to protože jsem tak šla ze školy a celou cestu domů takže paráda!
,,Noo prostě jsem hledala místo a potom do mě narazil jeden kluk." Řekla jsem a při pomyšlení na něj se mi na obličeji objevil úsměv.
,,Tak to doufám že byl ten kluk aspoň trochu hezký." Zasmála se mamka a já nadzvedla obočí. S mamkou si hodně rozumíme, bavíme se spolu prostě jako kamarádky, přijde mi to lepší... máme k sobě větší důvěru a tak.
,,Jako jo byl ale to je jedno já jsem si dala slib že žádný kluk." Znovu jsme se zasmáli.
,,A to proč jako?" Chvíli jsem přemýšlela jak to vyjádřit.,,Noo nevím jak to říct... Prostě všude na facebooku a tak holky píšou jak někoho milují, že jí dal růži a že je to ten pravý a bum, za týden se dozvím že jí dal kopačky... Takže mi ty středoškolské lásky přijdou zbytečné."
,,To si nemyslím, ale to je jedno, vsadím se že se do nějakého brzo zaláskuješ." Zasmála se a já protočila panenkami.
* crrrr, crrrrr, crrrrr *
Domem se rozlehl zvuk domovního zvonku a já se podívala na mamku. My někoho čekáme? Asi těžko když nikoho neznáme....
,,To budou asi sousedi, přišli asi něco dát na přivítanou, běž otevřít. "
My máme sousedy? Neochotně jsem vstala a šla ke dveřím.
* crrrrr, crrrr *
,,Jo už du!" Zakřičela jsem a podívala se na mamku stylem, Co je to za idiota ?
Otevřela jsem dveře a trochu ztuhla. Mmmm, zase ten úsměv?
,,Stilesi ? Co ty tady?" Zasmál a jsem se na vysmátého Stilese.
,,Nó du dát novým sousedům zákusek co táta koupil tady ve večerce takže dobrou chuť..." Znovu jsme se zasmáli a já si od něj vzala talíř se zákuskem. Super, Stiles je můj soused, skvělý takže v létě nemůžu dělat venku kraviny.
,,Em chceš taky kousek?"
,,Ne děkuji, bez toho se obejdu no uvidíš až vyzkoušíš." Ukázal na zákusek a znovu se zaculil. Aw.,,Tak já zase půjdu, uvidíme se ve škole!" Mávl rukou a odešel.
Zavřela jsem dveře a šla položit zákusek na stůl.
,,Co je ? Si červená jak rajče." Zasmála se mamka.
,,Hahaha, ty jsi to věděla že?"
,,Já vím všechno zlato, Jo a víš že máte naproti sobě okno? To je jak v těch romantických filmech ne ?" Znovu se začala smát a já se plácla do čela.
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...