20.

1.6K 83 8
                                    


🌒 Večeře 🌒

Jak pan Stilinský řekl, obědnal pizzu a udělali jsme si takovou menší společnou večeři.

,,Takže jestli chápu dobře, vy dva jste teda spolu." Kousl si do pizzy a já se s úsměvem podívala na Stilese který vypadal spokojeně.

,,Ano tati, to je k neuvěření že mám holku že?" Všichni jsme se zasmáli a já dojedla další kousek své pizzy. Mňam.
   Jsem ráda že si s šerifem rozumíme...

,,A ty nejsi žádný vlkodlak, nějaká liška nebo tak že?" Nadzvedl obočí a já se znovu zasmála.
,,Ne pane Stilinský, jsem obyčejný smrtelnice" Usmála jsem se a vzala si další kousek pizzy.

,,A co Malia Stilesi? Už jsem o ní dlouho neslyšel." Zasmál se pan Stilinský a já polkla své sousto a vyměnila si rychlí pohled se Stilesem.
,,Jo v pohodě, teď se právě hodně učí." Řekl v pohodě Stiles a já se usmála.

,,No jo, víš Jejn ona to byla taková náhoda, Malia byla jeden z mých nevyřešených případů."

Pan Stilinský mi povyprávěl celou storku ohledně Malii a Stiles k tomu dodával samé perličky... Třeba když byl šerif u toho kdy Maliu neboli kojota naháněli lesem, tak Stiles řekl že zrovna se mu v tu chvíli chtělo na záchod ale nechtěl kazit ten hon.

Pan Stilinský už měl něco v sobě protože při večeři si dal sem tam nějakého panáka, dostali jsme se k trochu zajímavějším storkám u kterých jsem já umírala smíchy a Stiles umíral hambou.

,,Tak jsem mu řekl aby si to laskavě dělal když nebudu doma." S šerifem jsme dotali záchvat smíchu a já myslela že prasknu. Válela jsem se skoro na zemi a držela se za břicho.

,,Už ne prosím, už mě mě bolí pusa." Řekla jsem do smíchu a podívala se na Stilese který se celý červený usmíval a držel za hlavu.

,,Tak už je dost pozdě a zítra je škola takže asi půjdu, zítra konečně pátek." Zasmála jsem se a šerif také.
,,Tak dobře Jejn, pozdravuj mamku a ahoj." Zvedl ruku a já se společně se Stilesem zvedla od stolu.
,,Pozdravím, děkuji za supráckou večeři! Naschle!"

Se Stilesem jsme vešli do chodby a Stiles mi otevřel dveře na jejich terasu kde jsem měla boty na rohožce.

Obula jsem si boty a zvedla se, dívala jsem se s úsměvem na Stilese který byl opřený o futra hlavních dveří a škrábal se na krku. Bože... ho vážně miluju

,,Stilesi?" Nahla jsem se k němu a položila ruku na jeho hruď, nahla jsem se k jeho uchu. Rukou jsem sjela pomalu na jeho vypracované břicho. Kde to božské břicho vzal ?

,,I když sis honil nad disney s Popelkou a tvůj táta tě nachytal přímo v tu nejhorší chvíli." Nezábránila jsem se zasmání a Stiles si povzdechl.

,,I přes to tě strašně miluju." Dokončila jsem a zajela jsem mu rukou pod tričko na jeho lehké břišáky a políbila ho.
,,Taky tě miluju." Řekl do polibků a skousl mi ret.

,,Tak zítra, dobrou." Mrkla jsem na něj a cupitala z terasy na chodník.

,,Dobrou."

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat