45. 💔

1.3K 69 14
                                    


🖤🖤🖤


,,Přešlo ke změně vlastnictví!“ Řekla Lydie když jsme běželi chodbou zpátky, někdo umře.

,,Lydie?“ Slyšela jsem Stilese a tak jsem se ohlédla a Stiles ležel na zemi. Ne.. Lydie nad ním klečela a brečela.

,,Jejn běž za Scottem, počkám tu s ním!“ Křikla na mě a tak jsem se otočila a běžela za Scottem.

》》》■■■💔■■■《《《

Vyběhla jsem ven a hledala očima Scotta když v tom  jsem se pohledem zastavila na Allison.

Dlouhý meč ji zajel do jejího břicha a ona pomalu padala na zem. Nenenene.

Sledovala jsem Scotta který k ní rychle běžel.V tom Onyzmizely a já začala brečet.

Scott k ní rychle přiběhl a vzal si ji do náruče.

Začal taky brečet.

Cítila jsem obrovskou bolest u mého srdce a sledovala Allison jak něco říká Scottovi.

Začali se mi podlamovat kolena a tak jsem si klekla a začala brečet ještě víc.

Sledovala jsem všechny okolo kteří brečeli a koukali se na Allison a Scotta.

V tom začal Scott brečet ještě víc a já sledovala Allison. Nedýchala.

,,Alisooon!“ Uslyšela jsem zoufalý a bezmocný křik Benshee který šel z tunelu  a otočila se na Allisniného otce který právě přiběhl. Zastavil se a sledoval svou dceru která nehybně leží Scottovi v náruči.

Bylo pozdě ...

je jen v našich srdcích.

》》》》■■■■💔■■■■《《《《

😢😢😢😢

Tenhle díl jsem viděla asi 5x a pokaždé jsem u toho brečela...

Navždy v našich srdcích Allison ❤🏹

😭

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat