22.

1.5K 86 0
                                    


🙆‍♀️ Dívčí jízda. 🙆‍♀️

S

Ethanem jsme se jeli projet na motorce kousek za město k jednomu lesu, pokecali jsme a dost se zasmáli. Povídali jsme si o mě a Stilesovi a o něm a -

,,Jsme tady !!" Vytrhla mě Lydie z mého přemýšlení a já se podívala před sebe, stáli jsme před nějakým barem ?
,,Neříkala jsi že jdeme na kafe?" S Allison jsme se zasmály a Lydie upřela pohled s šibalským úsměvem na dveře.

,,Taky že ano, akorát si to spestříme." Rozešla se a já si s Allison vyměnila rychlí pohled s úšklebkem.

Vešli jsme dovnitř a rozhlíželi se kolem. Hrála tady hudba, ne hlasitě tak příjemně. Kolem bylo plno dívek které seděly na sedačkách a popíjely kafe zatím co je obshovali kluci bez trička.

,,Em Lydie? Víš že nejsi jadiná která je nezadaná?" S Allison jsme se podívaly na Lydii která už mířila k volným sedačkám.
,,Dívčí jízda začíná!" Řekla nadšeně a my si s Allison sedly na sedačky s úsměvem na tváři.

...

,,Takže jste spolu ještě nespali?" Zamířila ke mě otázka kterou řekla Lydie a upila další doušek kafé.
Zasmála jsem se a překulila oči.

,,Ještě ne." Povzdechla jsem si a Lydie se podívala na Allison.
,,A co ty a Isaack?" Nadzvedla obočí a Allison také zakývala na nesouhlas.

,,Ah de vidět že se máte ještě co učit." Řekla a skousla si ret, pohled ji sjel na blonďáka který přišel k našemu stolu. Neměl na sobě tričko takže šli vidět všechny jeho svaly, měl jenom kalhoty a kolem krku uvázaného motýlka. I přes tu krásnou postavu jsem pořád myslela na Stilese.

,,Holky?" Vydechla jsem když blonďák odešel a opřela si hlavu o sedačku.

,,Já toho Stilese vážně strašně miluju." Řekla jsem a přála si znovu cítit jeho ruce na mém břichu a dívat se do jeho upřímných a nádherných očí.

,,To je sladký." Zaculila se Lydie společně s Allison.

,,Jinak víte že zítra pořádá Ethan s Dannym párty?" Řekla hned Lydie a já kývla. Ethan mi o tom něco říkal že prý tam bude hudba a nějaké barvy které svítí nebo či co.

,,Jo, s Isaackem tam půjdem přijdete taky?" Podívala se na mě a já upila kávy.

,,Asi jo, ještě se ale zeptám Stilese. "

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat