🌌 Nervozita 🌌Vzala jsem mobil a rychle napsala Ethanovi.
Ethane ? V jídelně mě musíš zachránit ! Dělej.
*Crrrrr*
Znovu se ozval zvonek na konec hodiny a taky konec školního dne.
Rychle jsem popadla batoh a šla mezi prvními na oběd, sedla si a nervózně poklepávala nohou o zem. Přišla Lydie s Allison a sedli si ke mě. No ták Ethane kde si... Stiles už jde na řadu.,,Ahooj." Pozdravila jsem je. ,,Ahooj." Pozdravili všichni i s Isaackem který si sedl vedle Allison. Ethaneeee.
Stiles si položil na tácek talíř a chystal se sednout vedle mě asi, Nejspíš.
Noták!!! Ethane !
Stiles už byl kousek od našeho stolu a v tom do jídelny vtrhl Ethan. Uf.
Rychle běžel ke mě, předběhl Stilese který už si posunoval židli, vzal mi tácek a všechni koukali co se to děje.
,,Dělej musím ti něco ukázat." Řekl na hlas aby si ostatní neřekli a rychle jsme šli k poličkám kde se odkládají použité tácky. Naposledy jsem se otočila a naše pohledy se se Stilesem střetli. Promiň Stilesi.
Vyšli jsme ven a já si promnula spánicky.
,,Úf to bylo tak tak." Zasmála jsem se a podívala se na Ethana, nesmál se.,,Proč se Stilesovi vyhýbáš?" Zeptal se mě a já se zamyslela.
,,Nevím." Povzdechla jsem si a rozešla se k Ethanové motorce.
Proč se mu vyhýbám? Proč? Sakra proč ? Vždyť se nic nestalo... A od té doby kdy jsem ho poznala je všechno jinak... Moje sebevědomý, kontrola nademnou se úplně ztratila a já dočista začínám asi šílet.
,,Ne, no tak Jejn." Přiběhl ke mě a objal mě. Někdy mám pocit že fakt čte myšlenky.
,,Ale já fakt už nevím co mám dělat." Fňukla jsem mu do mikiny a on mě chytl za ramena a odtáhl.
,,TY si teď půjdeš promluvit se Stilesem jasný ?! Musíš si s ním promluvit já si taky promluvil s Dannym a jsme zase spolu." Usmál se na mě a já radostně nadzvedla obočí.
,,Fakt !?? Já to věděla a co říkal ?! Bože jsem tak ráda!" Začala jsem šílet a znovu ho objala.
,,O to se teď nestarej, To ti řeknu až si promluvíš se Stilesem jasný?" Oba jsme se zasmáli a já kývla.
,,Tak šupej, až budeš doma napiš, přijedu." Oba jsme se usmáli a já teda šla k Jeepu od Stilese, asi na něj počkám.
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...