49.

1.1K 58 0
                                    



,,Nemusíte mě hledat." Ozvalo se za nšimi zády a my všichni ztuhly. Hlad mi připomínal hlas od Stilese akorát víc hrubý.

Všichni jsme se otočili a já zalapala po dechu. Před námi stál Nogitsune v podobě Stiese. Jeho barva kůže chytala bílou barvu a jeho oči nebyly červené jako má Stiles ale černé.

,,Nikdo si ztady semnou hrát nebude! Nemůžete mě zabít!" Rozčiloval se... A to hodně.

Scott vytasil drápy a skočil po něm ale marně. Nogitsune ho jedním máchnutím ruky odhodila za sebe.

Podíval se na nás svíma vraždícímá očima a naštvaně šel knám.

,,VY! MĚ ! NEDOKÁŽETE ZABÍT!!!" Začal řvát a jít blíže k nám.

,,Ale můžeme tě zastavit!" Křikla Lydie a on rychle zastavil těsně před námi.

,,Změnou hostitele." Řekl Stiles a Nogitsune se šokovaně díval.

,,Nemůžeš být vlkodlak a liška zároveň." Dodala Lydie a v zápěti se zpoza něj vynořil Scott a zaryl své tesáky do jeho paže.

Nogitsune začal řvát a když ho Scott pustil tak klesl na kolena a jeho tvář začala praskat. Jeho tělo a tvář se začala rozpadat až z něho byl popel který se rozplynul.

V tom z černé mlhy vyletěla malá moucha která zmateně letěla do uličky ze které vyběhl Isaack a chytil ji do drevěné krabičky.

Je po všem?

Najednou jsem cítila jak Stilesova ruka povoluje a když jsem se na něj podívala řítil se k zemi.

,,Stilesii!"

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat