26.

1.4K 68 5
                                    


✨ Sakra! ✨

Sledovala jsem Stilese jak tančí s Lydii a Maliou. Už jsme měli nějakej ten alkohol v sobě takže to taky tak vypadalo...Vlkodlaci mají štěstí že se nemůžou opít. Naštěstí jsem toho moc neměla takže jsem v pohodě.

,,Áhoj!" Přisedl si ke mě Ethan a já se na něj usmála. Už dlouho jsem si s ním o samotě nepopovídala...

,,No ahoj!" Napil se s úsměvem z kelímku a chystal se něco říct.

,,Jak si to užíváš? Dobrý co?" Rozhlédla jsem se kolem a projížděla pohledem každého v místnosti. Všichni tančili, smáli se, prostě taková pohoda.

,,Jo vypadá to tady dobře." Oba jsme se na sebe usmáli a v tom mi zabrněl v kapse mobil, vytáhla jsem ho a odemkla.

:Mamka: Jejn? Kd-...

Protočila jsem panenkami a rozklikla celou zprávu.

,,Já jdu za Dennym tak zatím!" Rychle jsem se na Ethana podívala a kývla na souhlas, když jsem viděla jak odchází svou pozornost jsem přesunula zpátky na zprávu.

:Jejn? Kde jsi? Neuvěříš ale dorazila k nám teta Hany!

Po přečtení zprávy se mi na rtech vytvořil obrovský úsměv! Teta Hany je z našeho bývalého města, je to jak moje nejlepší kamarádka... Říkala jsem jí všechno, vždycky mi pomohla s různými problémy.
Jsem ráda že konečně přijela.

Do zprávy jsem naklikala adresu baru a šla to říct Stilesovi.

Než jsem k němu ale přišla tak jsem ho s pobaveným výrazem sledovala jak "tančí" v kroužku společně se Scottem, Lydii a Maliou.
Vlastně ani nevím proč se tak opil... Jako nebyl opilí nějak hodně ale i tak, myslím si že má problémy a trochu mě štve že o ničem nevím... Měla bych se trochu starat.

,,Stilesi?" Chytla jsem ho za ruku a on se na mě s úsměvem otočil.  V jeho očích planuly plamínky zábavy.

,,Áhoj zlato! Pridáš se k nám?" Vlepil mi hned na pusu velkou pusu a začal se smát a lehne poskakovat. Nevypadá vůbc době, nechce se mi ho tady nechávat...

,,Ne em Stilesi já-ja pro mě projede mamka, musím jet domů přijel k nám teta." Řekla jsem ale přišlo mi že mě vůbec nevnímal protože očima poletoval všude kolem a pořád se huoupal do rytmu. Jasněě...

Obrátila jsem se teda ke Scottovi a on se na mě usmál.

,,Neboj, dohlídnu na něj a odvezu ho domů." Mrkl na mě a já se na něj vděčně usmála. V tom mi znovu zabrněl mobil.

Mamka: jsem t-...

,,Už musím jít tak děkuji Scotte, zatím!" Mávla jsem rukou a on kývl a usmál se.

Naposled jsem se otočila a podívala se na Stilese. Hhh...

****

,,Aaaaaaaaa!!" Začala jsem pištět společně s mou tetou a hned jí skočila do náruče. Tak dlouho jsem jí neviděla....  V ten moment mi přišlo všechno jako kdysi...

,,Tak povídej jak se máš!" Sedly jsme si na gauč a má mamka nám podala hrnek s horkou čokoládou, mňamm!

S Hany a s mamkou jsme seděly na gauči asi ještě dvě hodiny, ještě že je zítra teda dneska neděle...

,,A co kluci Jejn? Už máš nějakého fešáka ?" Povytáhla obočí Hany a já se trochu uculila a kývla. Hned se mi před očima objevil Stiles, jeho sladké oříškivé očí a jeho nádherný úsměv.

,,Hhh fakt! Tak a povídej!"

,,Noo má tmavě hnědé vlasy, hnědé oči, boží úsměv a je o půl hlavy větší než já." Má lehce vypracované tělo a je strašně roztomilí! Dodala jsem v mé hlavě, tohle přece nikdo vědět nemusí ne ?

,,Ach jo... Lásky na střední jsou vždy úžasné ... " Povzdechla se teta a já se na ní usmála.

,,A bydlí hned vedle nás že?" Zasmála se mamka a já kývla na souhlas. Jo... taková náhoda týjo! Ještě si pamatuji jak u nás Stiles zazvonil a dal nám nějakou buchtu z večerky... Když nad tím tak přemýšlím tak se to stalo celkem nedávno, všechno se událo nějak tak rychle...

,,Tak jo, konec debaty už je půl třetí ráno takže zase zítra, dobrou Jejn !" Řekla moje mamka a já znovu protočila panenkami a už šla po schodech nahoru do mého pokoje .

,,Dobrou !" Zakřičela jsem a zavřela za sebou dveře.

Chvíli jsem postávala u dveří a v tom se podívala na okno, rychle jsem k němu přiběkla. Už je Stiles doma? Dívala jsem se přes žaluzie ale nic. V pokoji od Stilese byla tma a nic se tam ani nehlo...

Ahooj!!

Promiňte že dlouho nevišel žádný díl a tak jsem vám to nahradila tím že tady máte trochu delší část... 😗💕

Těšíte se na další ? V dalším díle už se to začne trochu bourat ale pšš 😗😊😊 🙄😐

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat