💭 Do hlavy 💭
Namočila jsem hadřík do lavoru s vodou a poté ho vyždímala a položila Stilesovi na čelo a začala stírat uschlou krev.
Pořád mě skenoval svýma očima, těma plné temnoty. Děsilo mě to ale snažila jsem se to ignorovat a soustředit se na jeho uschlou krev.
Sem tam mi myšlenky přeskočili na včerejší noc... Vím že tu noc to byl Stiles ale... Pamatuje si to ?
V tom jsem na chvíli spadla pohledem do jeho očí a trochu se lekla. Brečel. V tom se ve mě všechno zlomilo a já mu sundala pásku.
,,Stilesi?" Špitla jsem a on se v tom začal zákeřně smát až mi to nahnalo husinu.
,,Jemie? Vážně? Stačí uronit pár slz." Znovu se zasmál a já se znechuceně podívala.
Rychle jsem mu přelepila zpátky ústa a šla za ostatními do kuchyně.
,,Tak na co jste přišli?" Zeptala jsem se všech a Scott si vyměnil zoufalý pohled s Lydii.
Co se to tu ?
V tom se ozval zvonek a Lydie šla rychle otevřít.
Sledovala jsem Lydii jak otevírá dveře a v nich se objevuje pohledný pán. S úsměvem vejde dovnitř a pohledem projede každého, u mě se ale zastaví a přijde blíž.
,,Ty si ta nová od Stilese?" Zeptá se a já kývnu.
,,Nechápu jak si takový Jouda mohl najít takové krásné děvče." Všichni se zasmějeme a on ke mě natáhne ruku.
,,Peter, těší mě." Usměje se a já jeho ruku příjmů.
,,Jejn."
******
,,A jak to chceš udělat?" Zeptá se Scott a Peter se zasměje.
,,Pomocí tímhle," Vytasí své drápy a jeho oči se zbarví do modra. Awww. Nikdy mě to nepřestane fascinovat.
,, A ještě něco, půjde tam s tebou ona," Ukáže na mě svým prstem a já ztuhnu.
,,C-cože? Já? Em ne já nemůžu j-ja ehm ehm mám rýmu a a doktorka říkala že se nemám namáhat." Dostala jsem ze sebe a Peter si promnul čelo.
******
,,Ste připraveni?" Zeptal se nás Peter a já zhluboka dýchala. Seděla jsem na gauči vedle Stilese a vnímala Scottovy drápy na mém krku.
,,Tak jdeme na to," Hlesl Peter a začal tlačit Scottovi drápy do mého a Stilesova krku.
Začala jsem bolestí potichu křičet ale v tom se mi setmělo pred očima a bolest přestala.
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...