Ležela jsem v posteli a rukou prohrabovala spícímu Stilesovi vlasy. Konečně usnul.
Leželi jsme u Kiry doma protože si všichni myslí že tady je Stiles v největším bezpečí.
Scott, Lydie a Kira by teď měli být u Jansona, veterináře. Snaží se zjistit co bude dál a jak se nám podaří zabít nogitsune.
Všichni jsme ještě trochu všoku a snažíme se nějak vypořádat se smrtí Allison. Chybí nám....
Podívala jsem se na spícího Stilese a pohladila ho po tváři. Má ji bledou a oči má celé červené. Scott říkal že umírá.... Políbila jsem ho na čelo a pomalu se vymanila zpod deky a šla po schodech dolů.
,,Konečně usnul." Povzdechla jsem si a sedla si ke Kiřiným rodičům na gauč.
V tom do baráku vešla Kira, Lydie a Scott.
,,Tak co? Zjistili jste něco?" Začala jsem se hned ptát a všichni si sedli k nám.
,,Jo, volali jsme Derekovi a on hledá krabičku ze dřeva Nemetonu. Do té krabičky můžem uvěznit Nogitsune, je to naše jediná možnost." Řekl Scott a já kývla.
,,Za půl hoďky máme straz ve škole, Stiles spí?" Zeptal se ještě Scott a já se zvedla z gauče.
,,Jo, půjdu ho probudit a můžem vyrazit."
Vyběhla jsem rychle do schodů a vletěla do pokoje když v tom jsem se prudce zastavila a koukala na Stilese který seděl na posteli a měl hlavu v dlaních. Nehýbal se.
,,S Stilesi?" Špitla jsem a pomalu k němu šla. Podíval se na mě červenýma očima a ukápla mu slza.
,,Nenene lásko." Silně jsem ho objala a on mi obětí oplatil.
,,Za chvíli bude klid, neboj Stilesi." Hladila jsem ho v obětí po vlasech a on se pomalu odtáhl.
,,Já umírám Jejn, cítím to. Lidé kvůli mě umírají. Můžu za všechno já!"
,,Ne! Stilesi nemůžeš a ticho. Je tu Scott a spól... Musíme jít do školy... Vydrž to ještě chvíli Stilesi prosím." Podívala jsem se do jeho očí a on pomalu kývl a políbil mě.
,,A teď mu pojďmě nakopat prdel."
•••••••••••••• ▪▪▪▪▪ ••••••••••••••
ČTEŠ
Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]
FanfictionDokončeno ✔ Jejn je jméno dívky která mu změnila život. ,,Potřebuju od tebe slyšet, miluju tě." Bylo,nebylo...STOP. Ne, nebylo to vůbec pohádkové a těžko se mi věří tomu, že se to na pohádku začíná podobat. Samozřejmě že nejsme v pohádce, j...