8.

2.2K 113 0
                                    

🌌 Jízda růžovým sadem 🌌

,,Tak ahoj mami !" Zakřičela jsem a zabouchla dveře, upravila si batoh a s úsměvem šla k vysmátemu Ethanovi.

,,Nikdy jsem na tom neseděla takže pojedeš opatrně, je ti to jasný?!" Podíval jsem se na jeho motorku a on mi podal přilbu.

,,Možná."

Dneska ráno mi totiž volal a ptal se mě jestli nechci svézt do školy na motorce a mě to přišlo jako dobrý nápad a taky jsem ještě na motorce neseděla takže to bude sranda...

Nasadila jsem si přilbu a sedla si za něj, ruce jsem obtočila kolem jeho pasu a zhluboka dýchala.

,,Neboj se, bude to jízda růžovým sadem." Řekl klidně a nastartoval, Já se lekla a silně přitiskla paže k jeho hrudníku.

,,A neudus mě prosimtě." Zasmáli jsme se a on se pomalu rozjel.

Nebylo to tak hrozný jak jsem si myslela. Po chvíli jsem si začala zvykat a už se neudržela tak křečovitě, začala jsem si to užívat a dívat se kolem.

,,Drž se !" Zakřičel se smíchem a v tom jsme zrychlili tak že jsem málem upadla a začala jsem křičet, on se smál a zrychlil ještě víc.

Přijeli jsme n parkoviště ke škole a on stylem zaparkoval... a to tak že prudce zastavil a udělal smyk. Rychle jsem seskočila a sundala si přilbu.

,,Ethane! Děláš si že mě prdel !" Začala jsem  křičet a on měl záchvat smíchu.

,,Ty si debil fakt." Utrousila jsem a oba jsme se zasmáli.

Vešli jsme do školy a první koho jsme zahlédli byl Danny který se díval na Ethana. Otočila jsem e na něj a chytla ho za ruku.

,,Běž za ním, A řekni to co jsem ti včera říkala, To zvládneš!" Usmáli jsme se a on kývl.

,,Du do toho." Narovnal se a hledal v sobě to ego.

,,Jo ! To je nasazení běž !" Smáli jsme se a on se rozešel k Dannymu. Usmála jsem se a byla na sebe hrdá. Otočila jsem se a šla do třídy. To zvládne! Držela jsem mu palce.

Tak... A teď to bude zajímavé.

Vešla jsem do třídy a hned jsem držela se Stilesem oční kontakt, rychle jsem ale uhla a šla si sednout do lavice a v tom, zazvonilo.

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat