37.

1.4K 62 7
                                    


...


Kolem nás se strhl boj. Já s Allison a Lýdii stáli bokem a sledovali ten boj. Bylo to zvláštní... Poprvé jsem viděla plno těch tesáků a drápů v plná síle.

Dvojčata byli přeměněny v jednoho obrovského vlkodlaka, Scott s Isaakem chránilli Stilese který stál v obraném postoji a vraždícím pohledem skenoval všechny Óny.

Pan Stilinský s otcem od Allison taky stáli bokem a mířili zbraní.

Na podlaze se začaly objevovat první paprsky slunce.

Jakoby se všechno lusknutím prsty zastavilo.

Óny zmizely společně s tmou a všichni se přeměnili zase zpátky do lidských podob, teda až na Stilese. Počkat!

,,Kde je Stiles?!" Vyhrkla jsem ze sebe a všichni se začali otáčet kolem sebe.
Nikde nebyl, zmizel.

...................................................
....................................................

,,Tak kdyby něco ozveme se ti jo?" Podívala jsem se na Allison která stála s Lydii přede mnou, usmála jsem se a mávla na ostatní u auta.

,,Zavolejte! Né že mě necháte doma!" Zasmála jsem se společně s holkama a odemkla dveře od baráku.

,,Taky volej kdyby se ti něco nezdálo, jo?" Nadzvedla obočí Lydie a já kývla. Naposled jsem na ně mávla a zavřela za sebou dveře.

První den a hned takhle náročný...

Spadla jsem celým tělem na gauč a oddechla si. Volala jsem mamce a ta je ted na služební cestě a přijede až pozítří takže mám barák volný.... Co budu dělat? A co dělá asi ted Stiles? Hlavou mi prolít ten pohled do jeho očí, jeho upřímných očí plné nevinnosti a jak se najednou přeměnily v ty vražedné, plné touhy vraždit každého kdo se mu postaví do cesty.

Celý dneštní den jsme plánovali nějáký další plán, půlka z nás ale hledala Stilese všude možně ale on nikde, jako by se po něm slehla zem.

...............

Vylezla jsem ze sprchy a oblékla si na sebe můj oblíbený semišový župan, jeho materiál je tak příjemný na mém nahém těle...

Zamířila jsem si to do kuchyně a rozhodla se že si udělám horké kakao a k tomu asi tousty, pustím si nějaký film a trochu si odpočinu. Už to potřebuju, je toho na mě poslední dobou moc... Pořád mám ale strach o Stilese...

Konečněeeee další díl!!

😂❤❤❤

Lovujuu vás ❤🐺🐺

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat