7.

2.3K 118 6
                                    

🌌 Dobrý kamarád 🌌


,,Ethane?" Přišla jsem k němu a on se na mě podíval, byl doslova zničený... Co se mu mohlo stát?

,,Hmm?" Zabručel a zvedl ruku která držela sklenici alkoholu a chtěl se znovu napít jenže já mu tu skleničku vyrvala.

,,Co děláš?!" Vyjel po mě a já se trochu lekla.

,,Jak co dělám ? Ty se chceš snad opít k smrti?" Nadzvedla jsem obočí a on si promnul spáničky.

,,Stejně se nemůžu opít, chci mít aspoň takový pocit, vrať mi to." Natáhl se pro skleničku ale já uhla. Co to mluví ? Nad tím že se nemůže opít jsem jenom zakroutila hlavou a chytla ho za zápěstí.

,,Pojď za mnou." Táhla jsem ho ke vstupním dveřím a když jsme byli venku tak jsem ho pustila a společně jsme šli k jedné lavičce vedle parkoviště. Sedla jsem si vedle něj a on sena mě podíval.
Doopravdy nevypadá že by byl opilí... Ale přitom toho tolik... em to je jedno.

,,Hele Ethane vím že se známe ani ne hodinu ale zkus mi věřit." Usmála jsem se a on jen trochu zvedl koutky.

,,Dobře... Stejně nemám nikoho komu bych to takhle mohl říct." Povzdechl si.

,,Tak co ti teda je?" Dívali jsme se na sebe a když jsem uviděla že mu slzí oči tak se podíval na své boty. Sakra, Co mám dělat?

,,Šli jsme s Aidenem do šatny protože si tam něco zapoměl no a když jsme tam vešli..." Zasekl se a povzdechl si, já jsem ho chytla za ruku a byla zvědavá co se stalo. Vím že je na kluky takže vím že to oba budeme brát pouze z kamarádství.

,,A byl tam Danny a líbal se tam s nějakým jeho bývalým nebo co." Řekl a pěstí bouchl do lavičky která se celá otřásla. Upřímně nevím co mu mám říct... S klukyjrho typu jsem ještě neměla šanci mluvit a nevím no...

,,A co potom? Promluvili jste si?" Znovu se na mě podíval a zakýval hlavou na nesouhlas.

,,Tak víš Co? Normálně ho zítra ve škole najdi a promluvte si o tom, zeptej se ho jak na tom jste a jestli k tobě ještě něco cítí a pokud ho máš fakt rád, Tak mu to řekni, a uvidíš jak na to zareaguje, souhlasíš? " Upřímně jsem se usmála on mě z ničeho nic objal. Jo, Tak to jsem nečekala.

Seděli jsme tam vedle sebe a koukali na plné parkoviště, každý ponořený ve svých myšlenkách.
  
Podívala jsem se na cestu k parkovišti kde právě přijížděl Jeep, Stilesův Jeep. Srdce mi začalo bušit a já sledovala Stilese společně s Maliou jak vystupují z Jeepu. Sedíme na lavičce kde není světlo a už je pozdě takže nás nemohli vidět.

Malia chytla Stilese za ruku a táhla ho směrem ke dveřím, Stiles se smál a vešli dovnitř .

,,Žárlíš?" Ozval se Ethan a já se zasmála. Blázní?

,,Blázníš? Já? Nee.  " Zasmáli jsme se.

,,Slyším tvoje srdce a cítím to, ty Žárlíš  ." Znovu se zasmál ale já nadzvedla obočí. Cože ? Jak... Možná že začíná působit ten alkohol ale mluví zřetelně a chová se celkem v pohodě.

,,Chodíte spolu?" Zeptal se a já se podívala na vstupní dveře.

,,Nejspíš ne..."

,,Miluješ ho?" Trochu jsem se zarazila.

,,Nejspíš ano..."

,,A miluje on tebe ? "

Na tohle už jsem neodpověděla a znovu si vybavila Maliu, jak o ní mluvil a... proč mě teda ale políbil?

Můžeš mě..ještě milovat?~ Teen wolf ~ Stiles S. [ DOKONČENO ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat